Gjest babooshka Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Har kjøpt meg videokamera med kassetter i, og har lyst til å redigere filmene på PC. Er grønn på hvilket program jeg skal kjøpe. Noe med erfaring her? Hvordan skal jeg forresten få filmen over på PC? Det skal gå an, det forsikret jeg meg om i butikken. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Pinnacle er godt og ikke så voldsomt dyrt. Forholdsvis enkelt å lære. Adobe Premiere Elements er noe dyrere og har LITT høyere terskel for læring. Adobe Premiere er svindyrt men veldig bra, men det er ikke helt enkelt å lære seg å bruke det. 0 Siter
Gjest video killed the radiostar Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Jeg er rimelig amatør, men fikk veldig mye ut av Magix Movie Edit Pro 10. Den er enkel i bruk og byr på mange muligheter. Oppfølgeren, nr 11, er på markedet nå. http://www.digit.no/wip4/magix_movie_edit_pro_11_videoredigering/d.epl?id=85366 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.