Gjest Nassa Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Jeg fikk en beskjed med mail, og skulle klikke på en oppgitt link. Så står det: "Hvis det ikke fungerer å klikke på linken, så kopier den og lim den inn i browseren din". Altså, jeg vet ikke hva som er browser på norsk. Pinlig, men sant. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Browser = nettleser, altså Opera, Mozilla Firefox, Netscape eller Internet explorer f.eks. 0 Siter
Nabodama Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Hei, det betyr at du må markere "adressen/linken" og klippe ut og lime inn i den hvite linjen øverst på internett. Der du f. eks skriver inn www.vg.no :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Hei, det betyr at du må markere "adressen/linken" og klippe ut og lime inn i den hvite linjen øverst på internett. Der du f. eks skriver inn www.vg.no :-) "det betyr at du må markere "adressen/linken" og klippe ut og lime inn i den hvite linjen øverst på internett." *gapskratter* 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 "det betyr at du må markere "adressen/linken" og klippe ut og lime inn i den hvite linjen øverst på internett." *gapskratter* Duh, det var vel ikke noe pent vel? God forklaring syns jeg, selv om jeg ser humoren din i at det egentlig er spik spenna gærent. 0 Siter
Gjest Jajadu Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 "det betyr at du må markere "adressen/linken" og klippe ut og lime inn i den hvite linjen øverst på internett." *gapskratter* Hva var feil med det da? Herregud. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Hva var feil med det da? Herregud. Hvor mye har du noen gang skrevet øverst på internett? Selv min 8 år gamle sønn vet at nettleseren ikke er _internett_. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Duh, det var vel ikke noe pent vel? God forklaring syns jeg, selv om jeg ser humoren din i at det egentlig er spik spenna gærent. Nei, det var ikke pent, men jeg greide ikke dy meg. :-O 0 Siter
GoodTimes Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Hei, det betyr at du må markere "adressen/linken" og klippe ut og lime inn i den hvite linjen øverst på internett. Der du f. eks skriver inn www.vg.no :-) Tkk, Nabodama. Det var akkurat det jeg trengte. Æda bæda til spesialistene. 0 Siter
Nabodama Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 "det betyr at du må markere "adressen/linken" og klippe ut og lime inn i den hvite linjen øverst på internett." *gapskratter* Ja ja.. Hvis vedkommende forstod hva jeg mente så er det vel det som teller :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.