Gå til innhold

Hvem stoler du mest på?

Anbefalte innlegg

Tinkebøtta
Skrevet

Jeg stoler alltid mest på dem som melder det fineste været....

I følge linken din ser ikke utsiktene for Oslo så verst ut, var meldt verre i avisene for et par dager siden....

Skrevet

Jeg stoler alltid mest på dem som melder det fineste været....

I følge linken din ser ikke utsiktene for Oslo så verst ut, var meldt verre i avisene for et par dager siden....

Ja de meldte det verre tidligere, så nå får vi håpe på godt vær :)

Skrevet

www.met.no

Den har jeg aldri sett. Takk, det ser bra ut der også :)

Skrevet

Jeg stoler mest på mine egne øyne den morgenen jeg ser ut av vinduet jeg... Vær blir det uansett og man får ikke gjort noe med det uansett hva noen har meldt på forhånd...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg stoler mest på mine egne øyne den morgenen jeg ser ut av vinduet jeg... Vær blir det uansett og man får ikke gjort noe med det uansett hva noen har meldt på forhånd...

"Jeg stoler mest på mine egne øyne den morgenen jeg ser ut av vinduet jeg..."

Den værmeldinga stoler jeg også på. Slår aldri feil!

Skrevet

Jeg stoler ikke på noen når det gjelder værvarsel. Alle tar alt for ofte feil.

Så jeg synes det er best å kikke ut av vinduet :)

Skrevet

Den har jeg aldri sett. Takk, det ser bra ut der også :)

Det er jo disse gutta som har peil, da! De andre er bare basert på data herfra. (Kanskje med unntak av Storm, men de varsler jo bare fint vær uansett..)

Gjest heffalumpen
Skrevet

www.met.no

Høh - de tar jo mye feil - eller oppdaterer iallfall sjelden. Synes nesten papirutgaven av aftenposten stemmer bedre. :|

Skrevet

Høh - de tar jo mye feil - eller oppdaterer iallfall sjelden. Synes nesten papirutgaven av aftenposten stemmer bedre. :|

Nå henter aftenposten sine data fra meteorologisk institutt, nemlig www.met.no... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...