AnonymBruker Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Både Kong Harald og kronprins Haakon var til stede i møtet, ifølge kongehusets nettsider. VG har vært i kontakt med Slottets kommunikasjonssjef, Guri Varpe, hun viser til SMK. Kongen i statsråd foregår vanligvis hver fredag på slottet, og er det formelle møtet hvor regjeringen samles under ledelse av Kongen. Innholdet i det ekstraordinære møtet er hemmelig etter offentlighetsloven, med hjemmel i sikkerhetsloven, skriver kommunikasjonssjef Anne Kristin Hjukse ved Statsministerens kontor. Videre legger Hjukse til følgende: – Denne gangen var det behov for å behandle saken før neste planlagte statsråd, og derfor ble det avholdt statsråd i dag. ** Lurer på hva som haster så at de ikke kan vente til fredag?? https://www.vg.no/nyheter/i/d4Re5z/flere-statsraader-paa-slottet-gradert-sak Anonymkode: 6fb1e...477 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Er vel Trumpenissen som vil ha hjelp med noe Iran relatert, kanskje noe med å sørge for olje flyten Noe sånt. Anonymkode: 7c3bb...847 0 Siter
Sakura Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Jeg leser bare feil synes det står garden💂♀️ gradert👍 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars Mulig det hadde noe å gjøre med øvelsen Cold Response som ble avsluttet i går. Anonymkode: 6fb1e...477 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars Jeg tror det handlet om MM. Ikke lenge til vi hører at hun og HM skal skilles. Anonymkode: b6b64...8e1 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg tror det handlet om MM. Ikke lenge til vi hører at hun og HM skal skilles. Anonymkode: b6b64...8e1 Slottet har gått ut og sagt at dette ikke hadde noe med kongefamilien å gjøre. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror det handlet om MM. Ikke lenge til vi hører at hun og HM skal skilles. Anonymkode: b6b64...8e1 Hadde vel tatt seg dårlig ut om Håkon gikk fra MM når hun er kritisk syk vel? 2 Siter
frosken Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars Worrisome_plenty skrev (5 timer siden): Hadde vel tatt seg dårlig ut om Håkon gikk fra MM når hun er kritisk syk vel? Det tenker jeg også, ville vært usedvanlig dårlig timing. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars Lillemus skrev (7 timer siden): Slottet har gått ut og sagt at dette ikke hadde noe med kongefamilien å gjøre. 😂 Anonymkode: d8ec0...97e 0 Siter
laban Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg tror det handlet om MM. Ikke lenge til vi hører at hun og HM skal skilles. Anonymkode: b6b64...8e1 Du tror slike private sak ville blitt behandlet som en hastesak, hemmelig etter offentlighetsloven, med hjemmel i sikkerhetsloven? 😁 Det blir ingen ekstraordinære statsrådsmøter i høyt tempo ved eventuelle familieproblemer blant politikere eller kongelige. 3 Siter
Lillemus Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars laban skrev (4 minutter siden): Du tror slike private sak ville blitt behandlet som en hastesak, hemmelig etter offentlighetsloven, med hjemmel i sikkerhetsloven? 😁 Det blir ingen ekstraordinære statsrådsmøter i høyt tempo ved eventuelle familieproblemer blant politikere eller kongelige. Helt enig. Det ville også vært hinsides dumt av kongehuset å gå ut og si at saken ikke hadde noe med dem å gjøre, om den har det så vil det jo komme frem uansett. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars Fasiten er ute https://www.nrk.no/urix/forsvaret-bekrefter_-norge-deltar-i-nato-evakuering-i-irak-1.17818463 Anonymkode: 7c3bb...847 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.