Lillemus Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Som noen sikkert har fått med seg har jeg siden påsketider begynt å kjøre bil etter å ha tatt lappen i 93' og knapt kjørt siden. Og det går så bra! )))) Jeg storkoser meg bak rattet og durer avgårde og jeg kjører på så varierte steder at jeg får med meg dusinvis av både rundkjøringer og tunneler og alt fra 30-soner til "over 80-soner"..... Rygginga går også stadig bedre, om jeg ikke er fornøyd når jeg har rygget inn på p-plassen så kjører jeg ut igjen og prøver på nytt til jeg er fornøyd. Har nemlig to små "sensorer" som gir meg høylydt beskjed om jeg står skjevt... I går hadde Snuppa bestemt seg for å oppmuntre meg og da hun fikk se bilen på p-plassen ropte hun:"I dag står du skikkelig fint altså, mamma!" ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Så flott Lillemus Du er sprek! Og søtt barn har du også 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Hmmm...i går kom det fra baksetet mitt: "mamma, det vaj skæænkii pajkejing!" Når blei skanky en del av vokabularet hennes, tro...? 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Skrevet 15. mai 2007 Hmmm...i går kom det fra baksetet mitt: "mamma, det vaj skæænkii pajkejing!" Når blei skanky en del av vokabularet hennes, tro...? Skanky?! Hva i all verden betyr det? Rystende? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Så bra! Det er en god følelse når man mestrer ting, 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Høres ut som om du endelig "har sett lyset"! :-) Kjempeflott! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Så flott, Lillemus!!! Jeg elsker å kjøre bil, har gjort det siden jeg begynte å øvelseskjøre. Særlig morsomt er det når man er i Tyskland og kan dra på litt 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Skanky?! Hva i all verden betyr det? Rystende? Sjaber, kjip, shitty. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Skrevet 15. mai 2007 Så flott, Lillemus!!! Jeg elsker å kjøre bil, har gjort det siden jeg begynte å øvelseskjøre. Særlig morsomt er det når man er i Tyskland og kan dra på litt Kjæresten trimma bilen min litt i helga, jeg klagde over at den var så treeeeg opp bakkene... Nå går den som ei kule, det er vel bare et tidsspørsmål før jeg blir tatt i fartskontroll! ;o) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Kjæresten trimma bilen min litt i helga, jeg klagde over at den var så treeeeg opp bakkene... Nå går den som ei kule, det er vel bare et tidsspørsmål før jeg blir tatt i fartskontroll! ;o) Hi, hi!!! Du har blitt rene bilbølla 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.