Gjest FreedomOfTheMind Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Kan man lese i Dagbladetets nettutgave. Skulle ønske det var 45 år jeg, og ikke bare 45 dager. Av andre interessante hendelser rundt om i verden kan vi lese om en dame på 72 som lover et "striptease" om dette fotball-laget vinner. Det MÅTTE jo bare være fotball og da. Hvor viktig er det ikke at noen uttaler seg om at "mannlige designere er ikke alle homofile"? Finnes det egentlig noen oppegående menneske som virkelig trodde det? Også er det denne "Ugly Betty" da. Hvor "stygg" hun virkelig er er også noe en kan diskutere. Jeg har sett verre, for å si det slik. Selv på "prime time". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.