Gjest ødelagt og dårlig Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Jeg fikk Risperdal med legen. Aldri vært, er ikke heller psykotisk. Han mente preparatet skulle "lime" tankene mine sammen. Jeg gikk sakte og sikkert opp, til 30 kg. Jeg ble dårlig fysisk (svimmel, kvalm, vanvittig sliten, deprimert). Jeg sluttet å rydde, lage meg middag, spise. Jeg har aldri vært depressiv. Men ble det da. Jeg har mistet så mye livskvalitet (tro det eller ei, siden jeg i utgangspunktet hadde det dårlig, det var jo derfor jeg begynte med risperdal..) at jeg nå vil gå videre med saken. Jeg fikk påvist lavt stoffskifte. De fant en godartet svulst i hypofysen min. (Hypofysen styrer stoffskiftebalansen). All den dritten fordi jeg begynte på en medisin mot psykoser, noe jeg aldri har hatt. Jeg vil gå videre med saken. Hvordan gå frem? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Du må vel først og fremst ta kontakt med fylkeslegen i fylket ditt. Skriv et brev som er så utfyllende som mulig. Nevn datoer for behandling også. Lykke til. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Din sykehusregion har sikkert ett eller flere pasientombud du kan kontakte. De kan gi råd og eventuelt veilede deg videre i prosessen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.