smurf78 Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 Hva er beste måte å avfette fliser i dusj på? Finner ikke noe avfetningsmiddel som funker så bra. Her er det snakk om stygge flekker, også fett/såperester mellom fugene. Vi har ikke vært spesielt flinke til å vaske dusjen så vi snakker ganske inngrodde flekker her. 0 Siter
Speak Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 Ajax professjonal. Det er en rosa spray. Den synes jeg virker best. Men du må nok regne med å skrubbe litt også. Ellers fungerer også oppvaskmaskinsåpe bra. Ta litt såpe i en gamme sjampooflaske og rist med vann. Sprut på og la det sitte litt før du vasker av. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Jif skurekrem og sånn svamp med skrubb på den ene siden. Litt jobb, men det funker ) Har forresten hørt flere som sverger til Cillit Bang, men det har jeg aldri prøvd selv. Er visst sterke saker, så du bør i så fall bruke hansker. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Jeg tror det er anti-kalkprodukter man skal bruke på bad, avfetting er for kjøkken. Uansett, mot fett tar du vann og en bitteliten dæsj zalo+salmiakk. Mot kalk bruker du 50/50 vann+klorin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.