pekkaline Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 Finstasen gikk av med en gang jeg kom inn av døra Sitter med en god pysj på meg, deilig. Gratulerer med dagen forresten!! Alt gikk etter planen i dag tidlig, helt til mannen min skulle ha på seg dressbuksa, den var for liten!! Vi hadde en lettere stresset far i huset da kan man si. Han fant da heldigvis ei annen dressbukse som så passe ren ut til min store lettelse Ellers så var dagen perfekt, et fantastisk flott sommervær jeg kun hadde drømt om at vi skulle få. Stor takk til værgudene!! Åssen har dere hatt det da? 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 Har hatt en superfin dag, storkost oss. Deilig å slippe bunaden, selv om jeg på en måtte skulle ønske jeg hadde hatt den på. Har fortsatt ikke skiftet klær, og kommer ikke til å gjøre det. 0 Siter
....AV Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 Vi har hatt en kjempedag! Eldstemann marsjerte for første gang med korpset og yngstemann med skolen. Sol hele dagen, men ikke så varmt. Hyggelig grilling til slutt, og nå er det godt å slappe av. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Jeg har hatt det så utrolig bra, selv om det kanskje ble lite feiring av dagen. Noen venner og jeg dro på hyttetur, det ble grilling, fisking, skravling og en liten cognac i glasset til de som følte for det (og som ikke kjørte).. Jeg elsker å være i naturen, gi meg et vann, en elv, så er jeg fascinert i timevis, jeg finner så totalt roen ved vann. Er ennå varm og myk inni meg.. hehe Fine, fine dagen! 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Skrevet 18. mai 2007 Jeg har hatt det så utrolig bra, selv om det kanskje ble lite feiring av dagen. Noen venner og jeg dro på hyttetur, det ble grilling, fisking, skravling og en liten cognac i glasset til de som følte for det (og som ikke kjørte).. Jeg elsker å være i naturen, gi meg et vann, en elv, så er jeg fascinert i timevis, jeg finner så totalt roen ved vann. Er ennå varm og myk inni meg.. hehe Fine, fine dagen! Så fint det høres ut Levde meg helt inn idet du skreiv jeg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.