Gjest ytra Skrevet 20. mai 2001 Del Skrevet 20. mai 2001 ..jeg ser at jeg er mager,jeg ser ryggraden som stikker ut, jeg ser tynne hengslete armer,jeg ser hoftebena..jeg ser jeg er så knoklete at jeg er stygg..jeg gråter hver gang jeg ser meg i speilet....jeg vil ikke vere sånn.. men jeg klarer ikke å spise mer, trene mindre, å stoppe å telle kcal..jeg klarer ikke..jeg er så forvirra og sinna på meg selv...går rundt med angst i hele meg, vil legge på meg, blir kvalm av spise jeg vet inneholder mye fett... jeg er så redd for at jeg skal bli smellfeit..at jeg skal miste kontrollen helt, at alt skal legge seg på magen og jeg får valker.. men, Jorunn S-B, kan du svare meg på om jeg vil legge meg alt på magen? vil ikke fettet legge seg der jeg trenger det først, sånn som underhudsfett? at det ikke blir overflødig rundt magen først når jeg har fett nok ellers? kan du svare meg på det? ingen jeg spør vet, eller vil ikke svare ordentlig, og jeg får ikke roet meg får noen som vet har svart meg...jeg vet jo og at jeg vil legge meg på magen, men jeg trenger vil ikke å bli feit??huff, sliter..jeg vet ingenting lengre... håper du svarer meg!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/27618-jeg-klarer-ikke-til-js-b/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila Sundgot Schneider, Lege Skrevet 21. mai 2001 Del Skrevet 21. mai 2001 Kjære ytra! Hvor fettet "legger seg" først er forskjellig for hver enkelt av oss, for mann, kvinne, alder osv. Vanligvis vil lagrene først fylles opp der hvor det er lite fra før. Du kjenner som regel din egen kropp best så du har nok selv en subjektiv opplevelse av hvor fettet legger seg. Likevel vet vi at selvopplevelsen hos en som lider av en spiseforstyrrelse kan være anderledes enn slik det er i virkeligheten, et forstyrret kroppsbilde. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/27618-jeg-klarer-ikke-til-js-b/#findComment-112876 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.