Gjest liker å være aonym Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Hadde lyst til å bli borger i nettby for å se hvordan det fungerer... Men en måtte fylle ut hele navnet og det ville vises for alle borgerne....da torde ikke jeg det... Hvordan tør folk det?? På fult navn kan jo andre finne ut akkurat hvor du bor.... Så hvis jeg legger ut et bilde, og en syking får sansen for meg, kan han jo plutselig stå på døren.... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Men skriv et fake navn da, nettby vet jo ikke at du juger.. 0 Siter
Gjest liker å være anonym Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Men skriv et fake navn da, nettby vet jo ikke at du juger.. Det går ikke, de krever tlf,nr og kan sjekk om du lyver :-( 0 Siter
Gjest mijaja Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Det går ikke, de krever tlf,nr og kan sjekk om du lyver :-( men det gjør de ikke.er ikke noe problem å registrere seg med feil navn. og navnet vises heller ikke for andre innbyggere... 0 Siter
Gjest Nettby Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Det går ikke, de krever tlf,nr og kan sjekk om du lyver :-( Jeg er der under falskt navn. Det eneste du trenger er å verifisere telefonnummeret ditt. Altså, du mottar en kode på tlf., og må skrive den inn på nettby. 0 Siter
Gjest liker å være anonym Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 men det gjør de ikke.er ikke noe problem å registrere seg med feil navn. og navnet vises heller ikke for andre innbyggere... Ok, får prøve det da ) Men det står tydeligt at fult navn og kallenavn blir synlig for alle ..... 0 Siter
ihlie Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 jeg er der under meget falsk navn, men mob nr er rett. ingen problemer. 0 Siter
Incubo Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Jeg har tatt vekk mitt navn. Står absolutt ingenting der nå..så enkelt er d;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.