pekkaline Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Det ser ut til å være et flott hotell, synd!! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=167534 Det er skummelt så mektig flammer kan være, og tenke på historiene som har utspilt seg osv.....kjipt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Kjempetrist! Hotellet er på en måte Dombås' kjennemerke :-( 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Skrevet 19. mai 2007 Kjempetrist! Hotellet er på en måte Dombås' kjennemerke :-( At det er-var et kjennemerke kan jeg forstå. Så riktig idyllisk ut der det lå........ huff Leste et annet sted om en svensk brannmann som var pyroman. Han tente på minst 51 branner. Det var for lite å gjøre har han sagt, og han var med på å slokke brannene han satte på. Det døde mennesker også. Hvor gal kan man bli.......? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 At det er-var et kjennemerke kan jeg forstå. Så riktig idyllisk ut der det lå........ huff Leste et annet sted om en svensk brannmann som var pyroman. Han tente på minst 51 branner. Det var for lite å gjøre har han sagt, og han var med på å slokke brannene han satte på. Det døde mennesker også. Hvor gal kan man bli.......? Jeg tipper pyromaner gjerne ønsker seg jobber innen brannvesenet også :-/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.