stromme Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Noen som har prøvd Lòreal sin hårfargeserie. Det er hårfarge + striper i en og samme eske. 0 Siter
Gjest LineGull Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Ja, har prøvd den med rødlilla? farge med kobberstriper. Syns egentlig at den ikke er noe særlig bra, håret ble oransj etter et par vasker. Har også venninner som har brukt andre farger, og de har endt opp med en annen farge enn boksa tilsier=) Men kanskje om du får noen til å gjør det skikkelig for deg, så kanskje det går bra. Spørs vel hvilken farge du velger også.. 0 Siter
Gjest Timiti Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Jeg har IKKE fått bra resultat med den. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Naboen min bruker den og vi har en annen nabo som gjør det. Det blir veldig vellykket. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Jeg og søsteren min har brukt disse boksene mye og er veldig fornøyd med resultatet. Vi striper på hverandre. Tar litt tid da men. 0 Siter
Lula Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Ja, har prøvd den med rødlilla? farge med kobberstriper. Syns egentlig at den ikke er noe særlig bra, håret ble oransj etter et par vasker. Har også venninner som har brukt andre farger, og de har endt opp med en annen farge enn boksa tilsier=) Men kanskje om du får noen til å gjør det skikkelig for deg, så kanskje det går bra. Spørs vel hvilken farge du velger også.. Nå kan man ikke stole på bildet på boksen på noen hårfarger da. Man må bruke fargeprøvene som man kan se i butikken. Det er også lov å spørre om råd i butikken. Man kan ikke putte hva som helst oppi den fargen man allerede har. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.