Gå til innhold

Bruddet - noen som vet hvorfor?

Anbefalte innlegg

Gjest Kjendisnytt
Skrevet

Er det noen her som vet hvorfor det ble slutt mellom Marian Aas Hansen og Kåre Conradi? Leser at Marian sier at Kåre er verdens vakreste menneske o.s.v. og jeg skjønner ikke hvorfor man går fra hverandre etter 8 år hvis man bare har positivt å si om den andre og man fortsatt er verdens beste venner.

De er begge over 30, jeg har tenkt tanken at kanskje den ene ikke kan få barn eller vil ha barn og den andre har motsatt ønske?

Gjest trenger ikke være verre enn det
Skrevet

Eller kanskje de rett og slett har funnet ut at de ikke passer sammen. Trenger ikke ha noe vondt å si om hverandre selv om man finner ut at man ikke passer sammen.

Gjest Kjendisnytt
Skrevet

Eller kanskje de rett og slett har funnet ut at de ikke passer sammen. Trenger ikke ha noe vondt å si om hverandre selv om man finner ut at man ikke passer sammen.

Kan godt hende du har rett, men litt rart at de har brukt 8 år på å finne ut det. Men det kan jo hende de har utviklet seg i hver sin retning over tid.

Skrevet

Lurer på om det kan ha noe med pølsa til Conradi å gjøre.

Gjest Dingalong
Skrevet

Kan godt hende du har rett, men litt rart at de har brukt 8 år på å finne ut det. Men det kan jo hende de har utviklet seg i hver sin retning over tid.

Ble vel dritlei av hverandre, følelsene ble borte akkurat fordi de har vært sammen i 8 år, det ble for mye fokus på dem pga.kjendisstatusen, en av dem var ikke glad i den andre, kanskje de kranglet mye, kanskje sexen var dårlig, kanskje det med bildene ble for mye,kanskje en av dem fann en annen, kanskje en var utro.. Tror ikke man skal ta det hun sier så seriøst, har vel litt me statusen å gjøre at hun snakker så fint om han:) Jeg har mye fint å si om eks-lkæresten min, men han var drittkjedlig i lengden å være sammen med, så jeg slo opp etter 3 år, fordi han ble kjedligere og kjedligere;)

Skrevet

Er det ikke vanlig med en 7-års krise da?

Skrevet

Jeg tror følelser rett og slett kan gå over. Det er jo mange som går fra hverandre. Tror man vokser fra hverandre.

Gjest gomle
Skrevet

Kan jo hende det var han som ville ut? Men det er klart det er masse positivt å si om en eks, men det er sikkert mye negativt også, uten at man sier det til pressen..

Skrevet

Følelser kan gå over, og/eller de er voksne nok til at de ikke bretter hverandres dårlige sider ut i media.

Skrevet

Etter lørdagens tabloidoppslag kan vi nok konkludere med at det har kulturelle årsaker.

Han velger å fortelle sannheten i VG, hun i Dagbladet. Det kunne aldri gå bra i lengden.

Skrevet

Etter lørdagens tabloidoppslag kan vi nok konkludere med at det har kulturelle årsaker.

Han velger å fortelle sannheten i VG, hun i Dagbladet. Det kunne aldri gå bra i lengden.

*knegg*

Bruddet hadde nok kommet enda tidligere dersom den ene helst hadde villet stå frem i Se og Hør, mens den andre bare ville ha gitt intervju til Vårt Land!

Gjest Kjendisnytt
Skrevet

Hva mener du? Kulturelle årsaker?

Mrs. Wallace
Skrevet

LOL!

Skrevet

Hva mener du? Kulturelle årsaker?

Jeg bare våser - om at man ikke kan ha noe varig forhold dersom man har ulik favoritt-tabloid. Da blir kulturforskjellen for stor.

Jeg aner ikke hva som har skjedd mellom dem, og bryr meg heller ikke. Men jeg registrerte at de var på hver sin forside her på lørdag, så de har tydeligvis kommet ut av sjokkfasen.

Gjest Kjendisnytt
Skrevet

Jeg bare våser - om at man ikke kan ha noe varig forhold dersom man har ulik favoritt-tabloid. Da blir kulturforskjellen for stor.

Jeg aner ikke hva som har skjedd mellom dem, og bryr meg heller ikke. Men jeg registrerte at de var på hver sin forside her på lørdag, så de har tydeligvis kommet ut av sjokkfasen.

Ah! Så dum jeg er. Jeg leste svaret ditt med den største seriøsitet. *klasker seg selv i panna*

*flau*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...