Gjest 20noe Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Mer moro, mer alvor, mer reiser, etablert deg senere - tidligere --- ? 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Hvis jeg var i 20-årene nå hadde jeg tatt meg en real utdannelse. Da jeg var ferdig med gymnaset var det slik at de som bodde i Oslo ikke fikk studielån og dermed var den muligheten borte. Og da jeg hadde muligheten senere, var jeg etablert med unger og hadde rett og slett ikke penger til utgiftene med studielånet og jobbe ved siden hadde jeg ikke fikset og den gangen var det bare menn som fikk attføring til høyere utdannelse. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Jeg ville ikke gjort noe annerledes. Gifta meg 26 år gammel, fikk barn 27 år gammel. Før den tid reiste vi mye og opplevde mye. Dessuten gjorde vi ferdig utdannelsene våre og etablerte oss med gode jobber. Jeg er kjempeglad fordi jeg venta så lenge med å få barn. Var kjempeklar for det når jeg var 27 år gammel:) 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 I 20årene var jeg i full jobb,samboer og vi levde livet utenom arbeidstid. Dvs var med venner på byen og sånt. Vi fikk vårt første barn da jeg var 25år, og det var helt passe tidspunkt synes jeg. Nei, jeg ville ikke gjort så mye annerledes. Vi flyttet endel rundt i årene før gutten ble født, og det ble det mindre av da han kom 0 Siter
Gjest kaffedama Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Jeg villle vært mer modig, grepet litt flere muligheter og stolt litt mer på meg selv :-) Drømt litt mindre og handlet litt mer. Ellers, så er det jo ikke noen vits i å gå rundt og angre på ting, det har jo ført meg hit. 0 Siter
Gjest kvinne 46 Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Stort sett hadde eg valgt det same. Einaste eg hadde prøvd meg på min kjære før hans eks. fanga han :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Tatt en skikkelig utdanning og styrt unna loonie-eksen. Faen, så bitter jeg blir av å tenke sånn... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Hmmmm, jeg tror ifkke det er så veldig mye jeg ville gjort anderledes. Kanskje benyttet anledningen til å reist verden rundt - det var en drøm jeg hadde (egentlig har jeg den fremdeles) som jeg aldri fikk gjort. Jeg har reist mye, jeg har kysset min andel med frosker , og jeg synes jeg etablerte meg på et passelig tidspunkt. Ble sammen med mannen min da jeg var 23,5 og vi giftet oss når vi var 28,5. Første barnet kom da vi var 29. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Tatt en skikkelig utdanning og styrt unna loonie-eksen. Faen, så bitter jeg blir av å tenke sånn... Dø, vi vil ikke diskutere loonie exer ;o) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Dø, vi vil ikke diskutere loonie exer ;o) Det har du jaggu meg rett i! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Tatt en skikkelig utdanning og styrt unna loonie-eksen. Faen, så bitter jeg blir av å tenke sånn... Hei, vakre du! Vær glad for at du kom deg bort fra'n med vettet i behold! Gjort er gjort - og pult er pult... Folk i 20-årene erikke helt modne, vettu. *ser 10 år tilbake på ett par nasty blemmer* 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Vet ikke jeg. Hadde jeg gjort noen ting annerledes hadde jeg sannsynligvis ikke truffet han som er kjæresten min i dag og heller ikke hatt de to vidunderlige ungene mine! ) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Tror jeg er godt fornøyd med 20 årene jeg. Det eneste er at jeg til tider var stygg i klesveien og døll på håret!! En del bilder jeg kunne tenkt meg å brenne der gitt. På den annen side betyr jo det at jeg bare blir vakrere med årene (ettersom jeg liker både klær og hår bedre nå), og det er jo morsomt ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1179683719' post='3612939] Hei, vakre du! Vær glad for at du kom deg bort fra'n med vettet i behold! Gjort er gjort - og pult er pult... Folk i 20-årene erikke helt modne, vettu. *ser 10 år tilbake på ett par nasty blemmer* 0 Siter
morsan Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Får si som Edith Piaf: Non, je ne regrette rien!! :-) Jeg både utdannet meg og reiste mye til fjerne himmelstrøk i 20-årene, og fikk ikke barn før etter fylte 30 år. Men hvis det er noe jeg virkelig skulle ha gjort annerledes, så var det å ha tilbragt enda mer tid med min far den tiden han var dødssyk. Jeg var ofte hjemme, men forstod ikke at det kom til å gå så fort som det gikk. Og så skulle jeg ønske at jeg ikke var røyker fra jeg var ca 20 -24 år. Superidiotisk å begynne å røyke når man er vel forbi "pressalderen"! Heldigvis har jeg vært røykfri siden:-) 0 Siter
org Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Jeg skulle hatt det myyyyye mer moro, ikke vært så seriøs. 0 Siter
Sofline Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1179683719' post='3612939] Hei, vakre du! Vær glad for at du kom deg bort fra'n med vettet i behold! Gjort er gjort - og pult er pult... Folk i 20-årene erikke helt modne, vettu. *ser 10 år tilbake på ett par nasty blemmer* "Folk i 20-årene erikke helt modne, vettu." Det samme kommer du til å tenke om 50-åringer når du blir 60. :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Tatt noen flere sjanser, reist mer og startet på en utdannelse litt tidligere. (Men jeg er ikke ferdig med 20-årene ennå.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.