Gå til innhold

Hva ville du gjort annerledes i 20-årene?

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Venta lenge!?

Hehe, jeg var ikke noenlunde klar for barn før jeg passerte 30. Og ventet nesten fem år til før jeg gjorde alvor av det!

Jeg har en søster som var 19 når hun fikk sin første, så det er sikkert derfor jeg synes jeg venta lenge;)

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

7

• Sofline

5

• mariaflyfly

3

• Atene

2

Mest aktive i denne tråden

Mrs. Wallace
Skrevet

Tror ikke jeg ville endret noe særlig i det hele tatt, jeg.

I tjueårene rakk jeg å bo utenlands, ta en ok utdannelse, reise en del, feste og gå på knallbra konserter, treffe spennende mennesker, knytte varige vennskapsbånd, flørte og date og tulle, og mot slutten giftet jeg meg og fikk barn. Helt ypperlig - for meg, vel å merke. :o)

Skrevet

Jeg burde vel ha ventet litt med å få barn. Etablert meg litt mer først. Men jeg vet jammen ikke, da hadde jeg jo ikke hatt de to flotte guttene jeg har! Nei, jeg angrer ikke på noe. Reise, gå på konserter og alt mulig kan jeg gjøre selv om jeg har barn :)

Gjest Kitty Cat 82
Skrevet

Vel, jeg blir hele 25 år i år og begynner å føle meg gammel.

Jeg er akkurat ferdig med utdannelsen min, og føler at jeg burde ønske at jeg hadde et mer variert studentliv, med festing og reising og lignende.

Men det var ikke det jeg ville, og det er ikke det jeg vil nå.

Jeg ønsker meg barn, jeg ønsker å gifte meg med den herlige samboeren min og jeg ønsker å flytte til hjemlige trakter og ta over barndomshjemmet mitt. Jeg vil ha hage, jeg vil ha "konebil", jeg vil ha sommerferie til "syden".

Men jeg føler at "alle" synes at jeg burde forstå at jeg fremdeles er ung, at vi skal vente med å få barn, bruke tiden på å reise, og kose seg som ung.

Jeg synes ikke jeg er ung lenger, men det er jo relativt.

Jeg vet ikke, kanskje jeg vil se tilbake til 20-årene og angre på at jeg ikke var litt villere, men man må jo jobbe for å oppnå noe!

Og dersom jeg får det som jeg ønsker, så kanskje jeg vil se tilbake og angre på dèt også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...