Gjest gomle Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Skal legge vekk litt duplo og lego, og mener å ha hørt at man kan vaske det i maskin. Oppvaskmaskin eller vaskemaskin? Det kan jo ikke ligge løst i oppvaskmaskina iallfall, så hva putter dere dem i? Hva med temperatur og vaskeprogram? 0 Siter
Gjest husmor med fri søndag Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Oppvaskmaskin har jeg hørt. Kanskje du kan ha de i en vaskepose? 0 Siter
K.Gribb Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Oppvaskmaskin har jeg hørt. Kanskje du kan ha de i en vaskepose? I barnehagen der jeg jobber legger vi klossene i et dynetrekk. Trekket må knytes hardt igjen med tau. Tror ikke klossene bør vaskes på mer enn 40 grader. De blir fort vridde og fargen falmer. 0 Siter
ihlie Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Jeg vasker ungens dublo og lego klosser i oppvaskmaskinen. legger de i en vaskepose på øverste hylle. klossene blir rene og fine. noen av de gamleste typene kan bli famlete, (20 år gamle) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 I barnehagen legger vi dem i putevar - og hiver dem i vaskemaskinen på 40 grader fire ganger i året Og så kjører vi dem ekstra på epidemirunder... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.