Gjest engstelig dame Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Føler meg ikke helt i 100 for tiden, kroppen er liksom ikke helt med når det gjelder balanse og nå har jeg vært frossen,kvalm og hatt hodepine i 3 dager. Hva er det som skjer med meg tro? Skal til legen i morgen pga balanseproblemene og får samtidig svar på blodprøvene som ble tatt forrige gang. Legen tror det kan være noe med stoffskifte, da vet ikke han om de siste dagers hodepine,frost og kvalme. Har du noen formening om hva dette kan være? 0 Siter
Sofline Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Det kan godt være problemer med stoffskiftet. Moren min har fått den diagnosen nå. Er det stoffskiftet håper jeg for din del at legen mener du er syk nok til å få medisiner. Det er det nemlig ikke alle som får med en gang. 0 Siter
Line Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Det kan også være jernmangel. Da får man hodepine, blir frossen, kvalm og trøtt. 0 Siter
Gjest engstelig dame Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Det kan også være jernmangel. Da får man hodepine, blir frossen, kvalm og trøtt. Det er vitamin B12 mangel så jeg begynner med sprøyter i morgen og skal ha det annenhver dag 5 ganger og deretter hver 14 dag. Egentlig glad for at det ble funnet svar på hvorfor kroppen min oppfører seg sånn som den gjør og jeg ser fram til å bli frisk. (B12 mangel og blodmangel hører litt sammen) 0 Siter
Sofline Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Det er vitamin B12 mangel så jeg begynner med sprøyter i morgen og skal ha det annenhver dag 5 ganger og deretter hver 14 dag. Egentlig glad for at det ble funnet svar på hvorfor kroppen min oppfører seg sånn som den gjør og jeg ser fram til å bli frisk. (B12 mangel og blodmangel hører litt sammen) Bra du har fått en diagnose. Jeg sliter med de samme problemene, men legen finner ikke noe galt med meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.