Gå til innhold

Med tresmak i baken

Gjest å kirkebenker er uaktuellt uten pute

Anbefalte innlegg

Gjest å kirkebenker er uaktuellt uten pute
Skrevet

Flere som sliter med liten rompe og harde trestoler? Trestoler finnes overalt, og jeg prøver å sitte minst mulig på dem fordi jeg får vondt i ræva!

Er det flere som sliter med dette problemet? Ganske pinlig i sosiale lag og hente seg en pute for å plassere rompa oppå.

Skrevet

Endelig en annen som har samme problemet.

Jeg sa ifra til folk jeg at den stolen kunne jeg dessverre ikke sitte på så de fikk finne en som var mer polstret. Og der jeg visste det ikke var mulighet til å få noe annet å sitte på, dit gikk jeg ikke.

En sann plage å skulle gå på foreldremøte f,eks.

Gjest – å kirkebenker er uaktuellt uten pute
Skrevet

Endelig en annen som har samme problemet.

Jeg sa ifra til folk jeg at den stolen kunne jeg dessverre ikke sitte på så de fikk finne en som var mer polstret. Og der jeg visste det ikke var mulighet til å få noe annet å sitte på, dit gikk jeg ikke.

En sann plage å skulle gå på foreldremøte f,eks.

Så godt at det ikke bare er meg! Synes det er pinlig å si fra jeg, for alle kommer springende med puter eller teppe. Blir slikt fokus på rompa mi liksom. Når jeg skal på kafè er det første jeg sjekker stolene.

Skrevet

Ta med deg pute, da vel. Mannen min har en brist i halebenet og har med seg pute overalt. Det er ingen som reagerer på det.

Skrevet

Så godt at det ikke bare er meg! Synes det er pinlig å si fra jeg, for alle kommer springende med puter eller teppe. Blir slikt fokus på rompa mi liksom. Når jeg skal på kafè er det første jeg sjekker stolene.

Jeg var så tynn jeg at alle synes det var helt greit. Det er slett ikke det pinligste jeg har vært med på ;o)

Gjest ikke størrelsen det kommer an på?
Skrevet

Jeg har ikke liten rumpe, men tresmak i baken får jeg også...

Skrevet

Da har du vel spisse sitteknuter. De kan slipes ned men jeg tror ikke jeg hadde anbefalt det til en funksjonsfrisk person som ikke sitter hele tida :o)

Gjest -å kirkebenker er uaktuellt uten pute
Skrevet

Tror ikke bredden har så mye å si. Men hvor mye fett som er mellom beina og stolen.

Gjest togli
Skrevet

Da har du vel spisse sitteknuter. De kan slipes ned men jeg tror ikke jeg hadde anbefalt det til en funksjonsfrisk person som ikke sitter hele tida :o)

Kan sitteputene slipes ned?! Mener du ved operasjon, eller dummer jeg meg skikkelig ut nå??? ;)

Skrevet

Kan sitteputene slipes ned?! Mener du ved operasjon, eller dummer jeg meg skikkelig ut nå??? ;)

Du er ikke dum nei,

De kan slipes ned ved operasjon og det er ikke så uvanlig hvis folk er plaget av trykksår der.

Gjest togli
Skrevet

Du er ikke dum nei,

De kan slipes ned ved operasjon og det er ikke så uvanlig hvis folk er plaget av trykksår der.

Wow! Det ante jeg virkelig ikke.... Er det vanlig at rullestolbrukere f.eks. må ta slik operasjon? De snitter opp huden , sliper ned beinmet og syr igjen?

*må ha det inn med teskje*

Skrevet

Wow! Det ante jeg virkelig ikke.... Er det vanlig at rullestolbrukere f.eks. må ta slik operasjon? De snitter opp huden , sliper ned beinmet og syr igjen?

*må ha det inn med teskje*

Ja, jeg tror det er slik de gjør. Jeg har en venninne som har gjort det. Først lå hun to år på sykehuset på magen med sår og så ble hun operert etterpå og har ikke hatt sår etterpå.

Gjest togli
Skrevet

Ja, jeg tror det er slik de gjør. Jeg har en venninne som har gjort det. Først lå hun to år på sykehuset på magen med sår og så ble hun operert etterpå og har ikke hatt sår etterpå.

Ok, takk for svar:)

Gjest Elextra
Skrevet

Min er heldigvis tilstrekkelig polstret til at harde stoler ikke gjør noe (endelig et lyspunkt ved dette). Liker derimot ikke stole med lite korsryggstøtte, men tolererer dem for begrenset tid.

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Jeg HADDE liten rumpe, men desverre - etter 10 extra kilo er den nå både bred og temmelig mjuk å sitte på.

Men jeg må få den bort for den kler meg ikke. Og ansiktet?? så pløsete og hengete at jeg er flau av meg selv. Har nok kost meg litt for mye i vinter med god mat.

Men det var ikke tema i ditt innlegg :-)

Dessuten....kirkebenker er vonde å sitte på uansett om man har "mjuk" eller lita rompe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...