Gjest fotball gubben Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Nå har Tv2 sporten greid å ansette en svensk fotballjournalist. Enten så er hun nok en deilig blondine som har sjarmert de eldre mennene i kanalen, eller så er det så stor mangel på kvalifisert arbeidskraft at man må hente inn ufaglært fra utlandet. Hvor blir det av tekstinga på innslagene? 0 Siter
Bookworm Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Du er ikke så dum at du ikke skjønner svensk? Det er søren meg vanskeligere å skjønne hva Davy Wathne sier... 0 Siter
Gjest målløs Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Du er ikke så dum at du ikke skjønner svensk? Det er søren meg vanskeligere å skjønne hva Davy Wathne sier... HVA !!?? Du kan vel ikke være så dum og lite intelligent at du ikke skjønner hva Davy Wathne sier?? 0 Siter
Bookworm Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 HVA !!?? Du kan vel ikke være så dum og lite intelligent at du ikke skjønner hva Davy Wathne sier?? Hehe, hevnen er søt skjønner jeg:-) Joda, jeg skjønner fint hva han sier, men jeg sier det er _vanskeligere_ å skjønne hva han sier, enn den svenske reporteren... 0 Siter
Sofline Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Du er ikke så dum at du ikke skjønner svensk? Det er søren meg vanskeligere å skjønne hva Davy Wathne sier... Svensk er et annet språk, og da er det en selvfølge at det tekstes. 0 Siter
Gjest – fotball gubben Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Hehe, hevnen er søt skjønner jeg:-) Joda, jeg skjønner fint hva han sier, men jeg sier det er _vanskeligere_ å skjønne hva han sier, enn den svenske reporteren... Det er ikke snakk om å skjønne. Tv2 tekster det meste som er svensk, Hotell Ceasar f.eks. Hvorfor ikke tekste fotballen også? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.