Gå til innhold

Facebook, hvem er "venner"?

Anbefalte innlegg

Gjest balooba
Skrevet

Jeg er klar på hvem jeg legger til på Facebook. De jeg ikke har snakket med sin barneskolen eller bare så vidt har snakket med gidder jeg ikke ha på lista. Men jeg synes det er ubehagelig å si nei til folk..... Og fordi jeg ikke har like mange venner på lista mi som de fleste andre jeg kjenner føler jeg meg dum...

Hvordan er terskelen deres? Hvem, hvis noen, legger dere IKKE til?

Skrevet

Jeg legger ikke til hvem som helst selv, men hvis jeg får en forespørsel, aksepterer jeg så lenge jeg vet hvem personen er. Har lagt ut en noe begrenset profil, så det er ingen fare slik sett... Synes det er hyggelig å se hvem som husker meg fra "gamle dager".

Skrevet

Jeg legger til folk jeg har gått i klasse med, jobbet sammen, slekt og venner og gamle naboer som jeg har vokst opp sammen. Kriteriet for at jeg skal legge dem til, er at jeg har truffet dem og hatt noe med dem å gjøre på et eller annet vis. Jeg har over tohundre venner i lista mi, og selvsagt er ikke alle folk som jeg treffer hver dag. Likevel er det kjempegøy å finne dem igjen, mimre litt fra gamle dager, bli oppdatert på hva som har skjedd siden sist... og i det hele tatt.

De tre jeg har på vennelista mi som jeg aldri har møtt, er folk jeg er blitt kjent med på nettet, og har mailet med over en lengre periode. Vi kommer til å treffes etter hvert.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Føler deg dum?!???? Kvifor? Hvor gammel er du? 19?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...