Gjest klumsete! Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Går på Trionetta,er ca midt på brettet,på de hvite pillene.Klarte å miste den siste hvite jeg skulle tatt i går.Tok som vanlig i dag den jeg skulle ta. Går dette bra?? Skjønner jo at jeg må være forsiktig med sex altså..Hvor lenge før jeg er sikker igjen?Og er det noen fare for blødniger pga dette? Takknemlig for svar! 0 Siter
Gjest Timiti Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 De gangene jeg har glemt en pille, har jeg fått blødning etter et par dager, selv om jeg har fortsatt på brettet. Du er ikke sikker mht. beskyttelse før du begynner på neste brett. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Tror heller jeg ville tatt den pilla en dag for tidlig i går, for å si det sånn. Bruk kondom de neste 14 dagene. 0 Siter
Gjest klumsete! Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 De gangene jeg har glemt en pille, har jeg fått blødning etter et par dager, selv om jeg har fortsatt på brettet. Du er ikke sikker mht. beskyttelse før du begynner på neste brett. Takk for svar begge to.Huff,er litt stresset her nå!Hadde sex i dag,tenkte rett og slett ikke over det før etterpå.. Men det skal vel litt til før en blir gravid?P-pillene ligger jo i blodet på en måte..Tok jo som jeg skulle i forgårs og i dag.. 0 Siter
Sofline Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Sannsynligvis går det bra. Men det er mange som har blitt gravide på den måten. Siden du har hatt sex, ville jeg tatt en angrepille var jeg deg. For sikker er du ikke lenger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.