Gjest engstelig dame Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Er hjemme fra jobb i dag da jeg ikke har følt meg bra de siste dagene, hodepine, trøtt og litt kvalme har vart i flere dager nå og jeg skal til lege i dag for å fortsette på en undersøkelse for å finne ut om legen har rett i sine antagelser. Nå i det siste har jeg bare fått flere symptomer på sykdomen. lavt stoffskifte er det legen tror. Jeg skulle vært på et svært viktig kurs/skole i kveld som koster meg 1100 kroner og som jeg ikke får tilbake, føler jeg kan ta turen dit de 2 timene, men ikke jobb i 8 timer sammen med 100 vis av barn. Er det "urettferdig" av meg å dra på kurs og kutte ut jobb? 0 Siter
Gjest anna72 Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Hadde jeg orket, så hadde jeg nok tatt med meg kurset ja. Forferdelig surt å kaste bort så mye penger. Og det er forskjell på å jobbe 8 timer og å sitte to timer på kurs. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Jeg ville dratt på kurs med god samvittighet. Det er som anna72 sier, forskjell på å sitte 8 timer på jobb, og 2 timer på kurs. Go for it ) 0 Siter
Gjest miss orange Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Er enig med de andre her, dra på kurset, det er helt ok. Derimot hadde ikkejeg klart å gjøre det. Hadde vært alt for redd for å bli sett av noen på jobben. Ville følt meg mistenkeliggjort. Så JEG hadde nok blitt hjemme. 0 Siter
fineline Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Dra på kurs og kryss fingrene for at ingen ser deg. Hvis du treffer på noen sier du bare at du er bedre nå og kommer på jobb i morgen. Ikk nøl, gå på kurs ingenting er galt i det. Du kan bli bedre utover dagen. 0 Siter
Sofline Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Det er forskjell på åtte timer på jobb og to timer på kurs. Så dra! Møter du noen fra jobb kan du bare si at du føler deg bedre nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.