Gjest Kvittering Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Hei! Jeg lurer på om det finnes noen nettskoler/studier jeg kan studere på i sommer jeg? Da tenker jeg å avlegge eksamen i slutten av sommerferien, altså rundt midten av august. Jeg er allerede student, men har lyst til å gjøre litt i sommer og. Og det er det ikke anlegning til ved min skole. Jeg er ikke helt sikker på hvilke emner jeg kan tenke meg. Jeg tenkte å først undersøke hvilke muligheter jeg har, og så bestemme meg om jeg har lyst til å studere det/de aktuelle emnene. Jeg har sjekket NKI, og jeg tror ikke de har eksamen i juli/august der. Men kanskje det finnes andre alternativer. Kan godt være utenlandske, men jeg behersker kun engelsk. Takker for eventuell hjelp! 0 Siter
Sofline Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har aldri hørt om skoler som arrangerer eksamen i andre måneder enn mai/juni og rundt juletider. 0 Siter
birdie Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 it-akademiet har i alle fall diverse korte studier/kurs uten fastsatte tider, du har inntil tre måneder på deg (tror jeg) å gå gjennom stoffet og så tar du eksamen når den tida er ute. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.