Gå til innhold

Har vært våken i omtrent 30 timer

Anbefalte innlegg

Gjest slik ble det
Skrevet

Jeg har jobbet i 30 timer nå og må jobbe tre timer til før jeg kan gå hjem og legge meg.. De siste åtte dagene har jeg jobbet ca. 120 timer dvs. gjennomsnittlig 15 timer om dagen, og ja det er tre netter hvor jeg ikke har sovet i det hele tatt.

Jeg er frisk og fornøyd, men i øyeblikket gleder jeg meg til å legge meg når jeg kommer hjem. I morgen er det tidlig opp og sent i seng:) Lang dag som venter meg.

Det er ikke synd på meg.

Gjest slik ble det
Skrevet

Hva slags jobb har du? *nysgjerrig*

Jeg har flere jobber. Bl.a. jobber jeg nattevakter.

Gjest camin
Skrevet

Klarer du å utføre alle jobbene ordentlig da, når du har fått så lite søvn?

Skrevet

Ok, godt kjempet. Sov godt!

Gjest slik ble det
Skrevet

Håper ikke du er kirurg :-(

Leger jobber så lange vakter hele tiden.

Gjest slik ble det
Skrevet

Klarer du å utføre alle jobbene ordentlig da, når du har fått så lite søvn?

Ja det er ikke noe problem. Jeg er ikke den eneste som jobber så mange timer i strekk. Vi jenter er ikke så skjøre at vi ikke tåler det som mennene.

Skrevet

Ja det er ikke noe problem. Jeg er ikke den eneste som jobber så mange timer i strekk. Vi jenter er ikke så skjøre at vi ikke tåler det som mennene.

Det er ikke snakk om å ikke tåle, men hva som er forsvarlig. Tanken på å bli operert av en lege som har vært våken i 29 timer frister ikke akkurat, selv om jeg vet risikoen er der. Det blir litt annerledes om du jobber på en døgnåpen bensinstasjon.

Gjest slik ble det
Skrevet

Det er ikke snakk om å ikke tåle, men hva som er forsvarlig. Tanken på å bli operert av en lege som har vært våken i 29 timer frister ikke akkurat, selv om jeg vet risikoen er der. Det blir litt annerledes om du jobber på en døgnåpen bensinstasjon.

Jeg er ikke kirurg og jobber ikke på en døgnåpen bensinstasjon. Teoretisk sett er det mye større sjanser for at du blir operert av en kirurg som har vært våken i 30 timer, enn at du blir ekspedert av en på bensinstasjonen som har vært der i 30 timer. Det er bare leger som får lov i dette landet å jobbe så lenge på et og samme arbeidssted.

Jeg har skrevet et annet sted at jeg jobbet ikke samme sted i 30 timer. Jeg er ikke pilot, ikke lærer, ikke frisørdame eller stortingsrepresentant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...