Gjest vest i vestlandet Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Jeg får mest sannsynlig tilbud om en jobb jeg har vært på intervju hos. Jobben virket interessant når jeg søkte, men i forbindelse med intervjuet har jeg innsett at det ikke er akkurat den type jobb jeg ønsker (har jobb fra før). Skal jeg fortelle det som det er til arbeidsgiveren når de ringer, eller hva ville dere sagt? Føler meg litt ekkel ovenfor dem som har brukt tid på meg så forandrer jeg plutselig mening. Er ikke så erfaring i dette gamet. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Hva ville du ønsket at noen gjorde hvis det var du som var arbeidsgiver da? Var det jeg som var arbeidsgiver ville jeg satt stor pris på at du var ærlig og sa det du mente og følte. 0 Siter
Speak Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Ja, du skal da si at du i intervjuet fikk en del mer informasjon som gjør at du ikke ønsker denne jobben alikevel. Mye værre om du tar jobben, og egentlig ikke vil ha den. Det er jo kjempenegativt for en arbeidsgiver. 0 Siter
Gjest whoppa Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Ikke ta den, så får nestemann (som kanskje har kjempelyst på den!) sjansen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.