Gjest ughugh Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Smitter det gjennom spytt ? Hvordan smitter det ? 0 Siter
Sofline Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Finnes det noen som er så uvitende i 2007? Ikke for å være frekk... Det smitter gjennom blod og andre kroppsvæsker unntatt spytt (dvs. morsmelk, sæd, etc.). 0 Siter
Gjest ughugh Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Finnes det noen som er så uvitende i 2007? Ikke for å være frekk... Det smitter gjennom blod og andre kroppsvæsker unntatt spytt (dvs. morsmelk, sæd, etc.). Ok. Hva menes gjennom blod ?Sår mot sår ?Spytt mot sår ? Beklager min uvitenhet..... 0 Siter
Sofline Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Ok. Hva menes gjennom blod ?Sår mot sår ?Spytt mot sår ? Beklager min uvitenhet..... Jeg er litt usikker på hva du mener med spytt mot blod, men hvis man slikker på et åpent sår kan man bli smittet ja. 0 Siter
Gjest ughugh Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Jeg er litt usikker på hva du mener med spytt mot blod, men hvis man slikker på et åpent sår kan man bli smittet ja. Hvis jeg får spytte til en hiv smittet person på hendene, kan jeg da bli smittet hvis jeg ikke vasker hendene og da slikker meg på mine hender som har vært i kontakt med personens spytt ? 0 Siter
Sofline Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Hvis jeg får spytte til en hiv smittet person på hendene, kan jeg da bli smittet hvis jeg ikke vasker hendene og da slikker meg på mine hender som har vært i kontakt med personens spytt ? Nei. 0 Siter
Gjest Nurse Novel Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 I teorien KAN man bli smittet av HIV gjennom spytt. Men da må det 7 liter spytt til for at dette skal være en mulighet. Så svaret blir nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.