Gjest Mary J. Blige Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Jeg trenger nye pensko til sommeren. Saken er den at jeg ikke kan ha høyere hæler enn 4-5 cm, ellers får jeg en lite pen gange, og det er vondt å gå. Har kikket litt i www.ellos.no men fant ingen lave. Har lyst på pumps. Hvor kan jeg finne lave sko til en billig penge? 0 Siter
Sofline Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Din Sko er i alle fall billig, men om de har skoene du leter etter vet jeg ikke. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 På Økonomisko, DinSko eller Skopunkten finner du masse billige sko! Sjekk også SparKjøp. 0 Siter
Gjest Mary J. Blige Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Din Sko er i alle fall billig, men om de har skoene du leter etter vet jeg ikke. Der var mange lave pumps, veldig fine. Tusen takk! Ikke så verst priser :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 På Økonomisko, DinSko eller Skopunkten finner du masse billige sko! Sjekk også SparKjøp. Jeg har enda til gode å finne sko som er i nærheten av behagelige å gå med på Din Sko, Økonomisko og SparKjøp... 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Der var mange lave pumps, veldig fine. Tusen takk! Ikke så verst priser :-) Jeg har prøvd (og bom-kjøpt) en del sko på Din Sko, de har ikke sko som er behagelige å gå med. Billige javisst, i flere betydninger spør du meg. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har enda til gode å finne sko som er i nærheten av behagelige å gå med på Din Sko, Økonomisko og SparKjøp... Det kan du si, men noen ganger bare MÅ man ha billige sko. Lide for skjønnheten osv 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Det kan du si, men noen ganger bare MÅ man ha billige sko. Lide for skjønnheten osv *Rister på hodet* Jeg ser ikke vitsen med å kjøpe sko man vet ikke vil bli brukt. Bortkastede penger. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 *Rister på hodet* Jeg ser ikke vitsen med å kjøpe sko man vet ikke vil bli brukt. Bortkastede penger. Du er sikkert sånn Ecco-sko-dame? ;-) Jeg kunne ikke brukt penger på Eccosko fordi jeg blir så fort lei av klær/sko. Liker å skifte ofte, så da lønner det seg å kjøpe billige saker 0 Siter
Gjest liede Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har prøvd (og bom-kjøpt) en del sko på Din Sko, de har ikke sko som er behagelige å gå med. Billige javisst, i flere betydninger spør du meg. Pensko som er gode å gå med ser som regel ikke ut som pensko. De blir kanskje gode å gå med etter hvert, men da er de ofte utslitt, umoderne eller begge deler. Litt må man lide. Jeg synes DinSko er topp fordi de har sesong/motesko til en billig penge. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Du er sikkert sånn Ecco-sko-dame? ;-) Jeg kunne ikke brukt penger på Eccosko fordi jeg blir så fort lei av klær/sko. Liker å skifte ofte, så da lønner det seg å kjøpe billige saker Ikke nødvendigvis Ecco, jeg har kun ett par Ecco-sko og det er et par jobbsandaler som er 6 år gamle og knallgode! ) Jeg har i grunnen svært få par pensko, men kjøpte i fjor et par høye støvletter til penbruk inne og utendørs på sommerstid, på Skoringen, de kosta 900,- og det er svinedyrt for meg... Men de var så lekre! ) Likeså har jeg et par goretex-sko til vår-sommer-høst bruk og de er vidunderlige! Kosta flesk de også, men jeg elsker dem! Av pensko har jeg noen få par, men det er kun det litt mer kostbare paret jeg orker bruke, de andre (fra bl.a. Din Sko og SparKjøp) er så jævlige å gå med at jeg skjønner ikke hvorfor jeg kjøpte dem i det hele tatt. ( 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Ikke nødvendigvis Ecco, jeg har kun ett par Ecco-sko og det er et par jobbsandaler som er 6 år gamle og knallgode! ) Jeg har i grunnen svært få par pensko, men kjøpte i fjor et par høye støvletter til penbruk inne og utendørs på sommerstid, på Skoringen, de kosta 900,- og det er svinedyrt for meg... Men de var så lekre! ) Likeså har jeg et par goretex-sko til vår-sommer-høst bruk og de er vidunderlige! Kosta flesk de også, men jeg elsker dem! Av pensko har jeg noen få par, men det er kun det litt mer kostbare paret jeg orker bruke, de andre (fra bl.a. Din Sko og SparKjøp) er så jævlige å gå med at jeg skjønner ikke hvorfor jeg kjøpte dem i det hele tatt. ( Jeg lider for skjønnheten Vel, jeg går faktisk sjelden i pensko. Bruker mest joggeskolignende sko og slike sko er ofte av helt okei kvalitet også fra billigkjedene. Forøvrig er jeg enig i at pris og kvalitet ofte henger sammen når det gjelder sko. Det er bare det at jeg helst vil ha mange ulike par. Da tåler ikke lommeboka mi dyre sko 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Jeg lider for skjønnheten Vel, jeg går faktisk sjelden i pensko. Bruker mest joggeskolignende sko og slike sko er ofte av helt okei kvalitet også fra billigkjedene. Forøvrig er jeg enig i at pris og kvalitet ofte henger sammen når det gjelder sko. Det er bare det at jeg helst vil ha mange ulike par. Da tåler ikke lommeboka mi dyre sko Penskoene mine står ikke i noen umiddelbar fare for å slites ut de heller, det er bare det at når de først brukes så er det gjerne over mange timer i strekk og da kreperer jeg om de ikke er gode på foten! Fant et par vidunderlige sko i fjor, altså vidunderlige i betydningen komforet ikke utseende og var forutseende nok til å kjøpe 2 par! ) Ikke kosta de all verden heller! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 *Rister på hodet* Jeg ser ikke vitsen med å kjøpe sko man vet ikke vil bli brukt. Bortkastede penger. Neida, jeg blir så lekker, så 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.