Gjest Angela25 Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Noen som vet hva behandling for cellulitter heter? Har hort om noen som benytter seg av forskjellige behandlingsmetoder paa klinikker ol. men jeg husker ikke hva behandlingsmetoden heter!! Sommeren er like rundt hjornet, saa jeg vil ta nuven paa dem en gang for alle! 0 Siter
Gjest Marion XXX Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Åhh! Er det en behandling som faktisk funker?? Den vil jeg også vite hva heter.... 0 Siter
Gjest appelsinhud Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Er ikke det sånn støm massasje? Musklene har blitt knudrete og må masseres opp igjen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Er ikke det sånn støm massasje? Musklene har blitt knudrete og må masseres opp igjen. Appelsinhud har ingenting med muskler å gjøre, det er rett og slett fett vel? 0 Siter
Speak Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Appelsinhud har ingenting med muskler å gjøre, det er rett og slett fett vel? Det trodde jeg også.... Ser i hvertfall at jeg har mindre nå etter at jeg har gått ned i vekt og trent mer. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Hadde i utgangspunktet ikke tro på at noe skulle hjelpe, men var desperat nok til å forsøke en maskin fra Loreal som rulles over lårene:o) Det følger med en gele som smøres inn morgen og kveld. Man må visst lide for skjønnheten for den suger kraftig og det gjør vondt. Jeg innbiller meg at det har hjulpet litt, men om det er maskinen eller treninga som har hjulpet skal jeg ikke si for sikkert:) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Hadde i utgangspunktet ikke tro på at noe skulle hjelpe, men var desperat nok til å forsøke en maskin fra Loreal som rulles over lårene:o) Det følger med en gele som smøres inn morgen og kveld. Man må visst lide for skjønnheten for den suger kraftig og det gjør vondt. Jeg innbiller meg at det har hjulpet litt, men om det er maskinen eller treninga som har hjulpet skal jeg ikke si for sikkert:) Men så var jeg i et prøverom med grelt lys i dag og fant ut at det IKKE hadde hjulpet. *Grøss* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.