Gå til innhold

Reise eller ikke reise?

Anbefalte innlegg

Gjest reiselysten jente
Skrevet

Jeg har veldig lyst til å reise en tur til Afrika, og jeg har funnet den perfekte gruppetur som går om en uke. Det blir alene, for samboeren har hverken mulighet eller lyst.

Jeg føler litt det er min siste sjanse til å reise i sommer, for etter sommeren planlegger jeg og samboeren å prøve og få barn, og det er ikke akutelt å reise som gravid eller med småbarn.

Men jeg er så usikker på om jeg skal reise eller ikke. Samboeren er bortreist nå med jobben, og det betyr at jeg ikke får sett ham før i juli, når jeg eventuelt kommer hjem igjen.

Hjelp meg med å bestemme meg! :-)

Skrevet

Hvis turen går om bare en uke, er det fortsatt plasser da? Har du bestilt? Trenger du visum? Er passet ditt gyldig? Har du råd til turen?

Uansett, utifra det du forteller her så hadde jeg ikke vært i tvil, selvfølgelig ville jeg reist!

Gjest reiselysten jente
Skrevet

Hvis turen går om bare en uke, er det fortsatt plasser da? Har du bestilt? Trenger du visum? Er passet ditt gyldig? Har du råd til turen?

Uansett, utifra det du forteller her så hadde jeg ikke vært i tvil, selvfølgelig ville jeg reist!

Passet er gyldig og visum kan jeg kjøpe på grensen ifølge ambassaden. Jeg er også vaksinert på grunn av reise tidligere i år. Jeg har holdt av en plass, men jeg klarer ikke bestemme meg. Jeg er veldig ubesluttsom.

Skrevet

Passet er gyldig og visum kan jeg kjøpe på grensen ifølge ambassaden. Jeg er også vaksinert på grunn av reise tidligere i år. Jeg har holdt av en plass, men jeg klarer ikke bestemme meg. Jeg er veldig ubesluttsom.

Men hva er det som gjør at du er i tvil? Jeg tviler sterkt på at du kommer til å angre på at du reiste! Det er vel større sjanse for at du kommer til å angre på at du lot denne "enestående" sjansen gå fra deg?

Gjest reiselysten jente
Skrevet

Men hva er det som gjør at du er i tvil? Jeg tviler sterkt på at du kommer til å angre på at du reiste! Det er vel større sjanse for at du kommer til å angre på at du lot denne "enestående" sjansen gå fra deg?

"Men hva er det som gjør at du er i tvil?"

Tja, si det. Jeg er litt redd for at samboeren skal synes det er dårlig gjort av meg å reise bort mens han er bortreist så vi ikke får sagt ordentlig farvel, eller at han skal synes det er sløsing med penger.

Men jeg vet egentlig at jeg som du sier vil angre om jeg ikke reiser.

Gjest reiselysten jente
Skrevet

Reis, for Guds skyld. Reis! :o)

Kontant beskjed! Jeg kan jo nesten ikke nekte. :-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Kontant beskjed! Jeg kan jo nesten ikke nekte. :-)

Nei, det lønner seg å høre på meg. :o)

Skrevet

REIS. Reiser setter alltid gode minner i meg. Har akkurat vært en uke i Egypt nå, og det er alltid deilig.

Var en tur i Kenya i fjor. Spennende.

mariaflyfly
Skrevet

REIS! :)

Skrevet

REIS! :)

Nei, jeg skal ikke reise, men "reiselysten jente" skal! :-)

mariaflyfly
Skrevet

Nei, jeg skal ikke reise, men "reiselysten jente" skal! :-)

Sorry! Urutinert av meg. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...