Gjest reiselysten jente Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har veldig lyst til å reise en tur til Afrika, og jeg har funnet den perfekte gruppetur som går om en uke. Det blir alene, for samboeren har hverken mulighet eller lyst. Jeg føler litt det er min siste sjanse til å reise i sommer, for etter sommeren planlegger jeg og samboeren å prøve og få barn, og det er ikke akutelt å reise som gravid eller med småbarn. Men jeg er så usikker på om jeg skal reise eller ikke. Samboeren er bortreist nå med jobben, og det betyr at jeg ikke får sett ham før i juli, når jeg eventuelt kommer hjem igjen. Hjelp meg med å bestemme meg! :-) 0 Siter
Mandolaika Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Hvis turen går om bare en uke, er det fortsatt plasser da? Har du bestilt? Trenger du visum? Er passet ditt gyldig? Har du råd til turen? Uansett, utifra det du forteller her så hadde jeg ikke vært i tvil, selvfølgelig ville jeg reist! 0 Siter
Gjest reiselysten jente Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Hvis turen går om bare en uke, er det fortsatt plasser da? Har du bestilt? Trenger du visum? Er passet ditt gyldig? Har du råd til turen? Uansett, utifra det du forteller her så hadde jeg ikke vært i tvil, selvfølgelig ville jeg reist! Passet er gyldig og visum kan jeg kjøpe på grensen ifølge ambassaden. Jeg er også vaksinert på grunn av reise tidligere i år. Jeg har holdt av en plass, men jeg klarer ikke bestemme meg. Jeg er veldig ubesluttsom. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Passet er gyldig og visum kan jeg kjøpe på grensen ifølge ambassaden. Jeg er også vaksinert på grunn av reise tidligere i år. Jeg har holdt av en plass, men jeg klarer ikke bestemme meg. Jeg er veldig ubesluttsom. Men hva er det som gjør at du er i tvil? Jeg tviler sterkt på at du kommer til å angre på at du reiste! Det er vel større sjanse for at du kommer til å angre på at du lot denne "enestående" sjansen gå fra deg? 0 Siter
Gjest reiselysten jente Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Men hva er det som gjør at du er i tvil? Jeg tviler sterkt på at du kommer til å angre på at du reiste! Det er vel større sjanse for at du kommer til å angre på at du lot denne "enestående" sjansen gå fra deg? "Men hva er det som gjør at du er i tvil?" Tja, si det. Jeg er litt redd for at samboeren skal synes det er dårlig gjort av meg å reise bort mens han er bortreist så vi ikke får sagt ordentlig farvel, eller at han skal synes det er sløsing med penger. Men jeg vet egentlig at jeg som du sier vil angre om jeg ikke reiser. 0 Siter
Gjest reiselysten jente Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Reis, for Guds skyld. Reis! ) Kontant beskjed! Jeg kan jo nesten ikke nekte. :-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Kontant beskjed! Jeg kan jo nesten ikke nekte. :-) Nei, det lønner seg å høre på meg. ) 0 Siter
Speak Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 REIS. Reiser setter alltid gode minner i meg. Har akkurat vært en uke i Egypt nå, og det er alltid deilig. Var en tur i Kenya i fjor. Spennende. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Hvis turen går om bare en uke, er det fortsatt plasser da? Har du bestilt? Trenger du visum? Er passet ditt gyldig? Har du råd til turen? Uansett, utifra det du forteller her så hadde jeg ikke vært i tvil, selvfølgelig ville jeg reist! REIS! 0 Siter
Mandolaika Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 REIS! Nei, jeg skal ikke reise, men "reiselysten jente" skal! :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Nei, jeg skal ikke reise, men "reiselysten jente" skal! :-) Sorry! Urutinert av meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.