Sofline Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Hva kan jeg kjøpe som innflytningsgave til en hytte? Etter over tyve års leting har foreldrene mine endelig kjøpt seg hytte. 0 Siter
Sofline Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Skrevet 21. mai 2007 Gavekort på Jernia? Jeg hadde tenkt på en konkret gave, dvs. ikke gavekort, men takk for forslaget! 0 Siter
Sofline Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Skrevet 21. mai 2007 Hyttebok. Glimrende idé! Takk for tips! 0 Siter
Mandolaika Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Jeg hadde tenkt på en konkret gave, dvs. ikke gavekort, men takk for forslaget! Ok, synes bare at gavekort er så fint, for da kan man selv bestemme/velge hva man trenger. Men Jernia har jo mye da, du kan jo kjøpe konkrete ting der også. Vet ikke hva de har fra før o.s.v., men de trenger jo fort ekstra utstyr til hytta, bestikk, tallerkener. Håper du får bra svar fra noen som har hytte. :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Skrevet 21. mai 2007 Ok, synes bare at gavekort er så fint, for da kan man selv bestemme/velge hva man trenger. Men Jernia har jo mye da, du kan jo kjøpe konkrete ting der også. Vet ikke hva de har fra før o.s.v., men de trenger jo fort ekstra utstyr til hytta, bestikk, tallerkener. Håper du får bra svar fra noen som har hytte. :-) Jeg er enig med deg, men mamma er av den typen som mener hun aldri trenger noe som helst. Kjøkkenutstyr er en god idé. Jeg får finne ut hva de mangler av det. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Hyttebok Sol-ur Barometer & termometer Vinstativ Peissett (sånn med tang, skuffe osv) Hengekøye 0 Siter
Mandolaika Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Jeg er enig med deg, men mamma er av den typen som mener hun aldri trenger noe som helst. Kjøkkenutstyr er en god idé. Jeg får finne ut hva de mangler av det. De trenger jo sikkert møbler også? Kanskje du og søsknene dine (hvis du har noen) kan spleise på en litt større ting? Er nok best å "fiske" litt info. hos foreldrene dine om hva de trenger først. 0 Siter
Sofline Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Skrevet 21. mai 2007 De trenger jo sikkert møbler også? Kanskje du og søsknene dine (hvis du har noen) kan spleise på en litt større ting? Er nok best å "fiske" litt info. hos foreldrene dine om hva de trenger først. Jeg prøvde å fiske litt i dag. Men de vet ikke enda om det er møblert eller ikke. Jeg vil prøve å fiske litt i de nærmeste dagene også. Søsknene mine er ikke akutelle spleisere tror jeg, men jeg kan jo spørre andre familiemedlemmer. Takk for mange tips! :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Skrevet 21. mai 2007 Hyttebok Sol-ur Barometer & termometer Vinstativ Peissett (sånn med tang, skuffe osv) Hengekøye Takk for interessante tips som jeg vil tenke over! :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 En hestesko. Mal inn hyttas navn eller årstall? Ellers så er varme pledd en velsignelse på hytteturer 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Dette kjøpte jeg til kjæresten da han kjøpte hytte i fjor: http://www.scandinavianlife.no/epages/MonogramDB.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/MonogramService/Products/700100/SubProducts/700175&Currency=NOK Fikk brodert inn navnene våre på det og han ble kjempeglad. ) 0 Siter
Sofline Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Skrevet 21. mai 2007 Dette kjøpte jeg til kjæresten da han kjøpte hytte i fjor: http://www.scandinavianlife.no/epages/MonogramDB.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/MonogramService/Products/700100/SubProducts/700175&Currency=NOK Fikk brodert inn navnene våre på det og han ble kjempeglad. ) Absolutt ett alternativ. Takk for tips! Kan man brodere inn flere navn? 0 Siter
Sofline Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Skrevet 21. mai 2007 En hestesko. Mal inn hyttas navn eller årstall? Ellers så er varme pledd en velsignelse på hytteturer Takk for tips! *vurderes* :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Absolutt ett alternativ. Takk for tips! Kan man brodere inn flere navn? Ja, jeg broderte to navn på vårt - XXX & YYY. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Hva med noen spill som kan ligge der? Monopol, yatzy osv - spill man spiller på hytta 0 Siter
Sofline Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Skrevet 21. mai 2007 Hva med noen spill som kan ligge der? Monopol, yatzy osv - spill man spiller på hytta God idé! Vi er en spillfamilie. Takk for tips! :-) 0 Siter
Gjest bakvendtland Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Alle hytter med respekt for seg selv har en hyttebok - om de ikke har det fra før. Der skal alle som kommer på besøk legge igjen en hilsen. 0 Siter
Sofline Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Skrevet 21. mai 2007 Alle hytter med respekt for seg selv har en hyttebok - om de ikke har det fra før. Der skal alle som kommer på besøk legge igjen en hilsen. Nei, det har de ikke. Takk for tips! Respektløs skal ikke hytta være. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.