Gå til innhold

Kinkig farskapssak i USA....

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Hehe* Det vil vel være helt umulig å finne ut og genetisk sett skal det vel ikke spille noen rolle dersom "fedrene" er eneggede heller. :o)

Skrevet

*Hehe* Det vil vel være helt umulig å finne ut og genetisk sett skal det vel ikke spille noen rolle dersom "fedrene" er eneggede heller. :o)

Nei, men det er nå tross alt bare en av dem som ER far, da, og med sex med dem begge på samme dag (usj) så får man jo aldri vite det sikkert.

Skrevet

Hehe, litt av en sak. Alle tre har seg selv å takke.

En ting er helt sikkert, den ene av de to har rørt i "grøten" til den andre:-)

Så spørs det da om hun fikk munnsex av nr. 2, hehe.

Det kan jo ha vært en trekant også.

Skrevet

Hehe, litt av en sak. Alle tre har seg selv å takke.

En ting er helt sikkert, den ene av de to har rørt i "grøten" til den andre:-)

Så spørs det da om hun fikk munnsex av nr. 2, hehe.

Det kan jo ha vært en trekant også.

Usj, jeg vil helst ikke tenke på hvordan det kan ha foregått! *he he*

Aller helst vil jeg tenke at hun hadde sex med dem med mange timers mellomrom og at hun dusjet i mellom (og helst også at førstemann brukte kondom, men hadde han gjort det hadde det vel neppe vært rettsak om farskapet! *S*)

Skrevet

Utrolig hva man skal høre om :)

Synes DNA-eksperten hadde det beste rådet :)

Skrevet

*hehe* Dettte var definitvt en sak av de sjeldne... *urk*

Skrevet

Det kan retten jo ikke avgjøre. Jeg synes forslaget om å dele på barnebidraget må være det mest riktige.

Skrevet

Usj, jeg vil helst ikke tenke på hvordan det kan ha foregått! *he he*

Aller helst vil jeg tenke at hun hadde sex med dem med mange timers mellomrom og at hun dusjet i mellom (og helst også at førstemann brukte kondom, men hadde han gjort det hadde det vel neppe vært rettsak om farskapet! *S*)

Du lager deg en rosa verden nå:-)

I virkelighetens verden så kan det være slik jeg beskrev, det kan også være at tvillingene ikke visste om hverandre heller den gangen det skjedde. Slik at jenta la en plan og feide over dem etter tur, men kort tid i mellom. Da er det greit å ha vært først for å si det slik:-)

Om jenta hadde rukket å dusje i mellom, kan jo være, men likevel vil det jo være igjen rester etter den første, hvis hun ikke brukte flaskekosten da, hehe.

Men det kan også være slik at hun tente på å ha to rett etter hverandre og ikke nok med det, men at hun tente ekstra ved at det var tvillinger. Det kan også være at en av dem likte å gjøre jenta klar for neste mann og at denne likte å røre i sausen.

Med andre ord er mulighetene mange..........urk, urk.....

Skrevet

I virkelighetens verden så kan det være slik jeg beskrev, det kan også være at tvillingene ikke visste om hverandre heller den gangen det skjedde. Slik at jenta la en plan og feide over dem etter tur, men kort tid i mellom. Da er det greit å ha vært først for å si det slik:-)

Om jenta hadde rukket å dusje i mellom, kan jo være, men likevel vil det jo være igjen rester etter den første, hvis hun ikke brukte flaskekosten da, hehe.

Men det kan også være slik at hun tente på å ha to rett etter hverandre og ikke nok med det, men at hun tente ekstra ved at det var tvillinger. Det kan også være at en av dem likte å gjøre jenta klar for neste mann og at denne likte å røre i sausen.

ja urk urk er det eneste man kan si!

tzatziki1365380058
Skrevet

TOOOOO much information!!!! Uæh!!!

Skrevet

"røre i sausen"

Æææsj for et udelikat uttrykk!!

*tenke på noe annet!!*

Skrevet

"røre i sausen"

Æææsj for et udelikat uttrykk!!

*tenke på noe annet!!*

Hehe, men hva ville du ha sagt da?

Skrevet

TOOOOO much information!!!! Uæh!!!

Hehe, tja, det er jo bare livets realiteter.

Skrevet

Man må bare lalle seg inn i en urealistisk tanke om hvordan det foregikk, ref tidligere innlegg fra emg:-)

Skrevet

Hehe, jeg gjør som morsan :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...