morsan Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 En kvinne ble gravid etter å ha hatt sex med to enegedde tvillinger PÅ SAMME DAG! Men hvem av dem er faren??? http://www.aftenposten.no/nyheter/dustoreverden/article1797784.ece 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 *Hehe* Det vil vel være helt umulig å finne ut og genetisk sett skal det vel ikke spille noen rolle dersom "fedrene" er eneggede heller. ) 0 Siter
morsan Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Skrevet 22. mai 2007 *Hehe* Det vil vel være helt umulig å finne ut og genetisk sett skal det vel ikke spille noen rolle dersom "fedrene" er eneggede heller. ) Nei, men det er nå tross alt bare en av dem som ER far, da, og med sex med dem begge på samme dag (usj) så får man jo aldri vite det sikkert. 0 Siter
mrxx Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Hehe, litt av en sak. Alle tre har seg selv å takke. En ting er helt sikkert, den ene av de to har rørt i "grøten" til den andre:-) Så spørs det da om hun fikk munnsex av nr. 2, hehe. Det kan jo ha vært en trekant også. 0 Siter
morsan Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Skrevet 22. mai 2007 Hehe, litt av en sak. Alle tre har seg selv å takke. En ting er helt sikkert, den ene av de to har rørt i "grøten" til den andre:-) Så spørs det da om hun fikk munnsex av nr. 2, hehe. Det kan jo ha vært en trekant også. Usj, jeg vil helst ikke tenke på hvordan det kan ha foregått! *he he* Aller helst vil jeg tenke at hun hadde sex med dem med mange timers mellomrom og at hun dusjet i mellom (og helst også at førstemann brukte kondom, men hadde han gjort det hadde det vel neppe vært rettsak om farskapet! *S*) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Utrolig hva man skal høre om Synes DNA-eksperten hadde det beste rådet 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 *hehe* Dettte var definitvt en sak av de sjeldne... *urk* 0 Siter
Sofline Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Det kan retten jo ikke avgjøre. Jeg synes forslaget om å dele på barnebidraget må være det mest riktige. 0 Siter
mrxx Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Usj, jeg vil helst ikke tenke på hvordan det kan ha foregått! *he he* Aller helst vil jeg tenke at hun hadde sex med dem med mange timers mellomrom og at hun dusjet i mellom (og helst også at førstemann brukte kondom, men hadde han gjort det hadde det vel neppe vært rettsak om farskapet! *S*) Du lager deg en rosa verden nå:-) I virkelighetens verden så kan det være slik jeg beskrev, det kan også være at tvillingene ikke visste om hverandre heller den gangen det skjedde. Slik at jenta la en plan og feide over dem etter tur, men kort tid i mellom. Da er det greit å ha vært først for å si det slik:-) Om jenta hadde rukket å dusje i mellom, kan jo være, men likevel vil det jo være igjen rester etter den første, hvis hun ikke brukte flaskekosten da, hehe. Men det kan også være slik at hun tente på å ha to rett etter hverandre og ikke nok med det, men at hun tente ekstra ved at det var tvillinger. Det kan også være at en av dem likte å gjøre jenta klar for neste mann og at denne likte å røre i sausen. Med andre ord er mulighetene mange..........urk, urk..... 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Skrevet 23. mai 2007 Du lager deg en rosa verden nå:-) I virkelighetens verden så kan det være slik jeg beskrev, det kan også være at tvillingene ikke visste om hverandre heller den gangen det skjedde. Slik at jenta la en plan og feide over dem etter tur, men kort tid i mellom. Da er det greit å ha vært først for å si det slik:-) Om jenta hadde rukket å dusje i mellom, kan jo være, men likevel vil det jo være igjen rester etter den første, hvis hun ikke brukte flaskekosten da, hehe. Men det kan også være slik at hun tente på å ha to rett etter hverandre og ikke nok med det, men at hun tente ekstra ved at det var tvillinger. Det kan også være at en av dem likte å gjøre jenta klar for neste mann og at denne likte å røre i sausen. Med andre ord er mulighetene mange..........urk, urk..... ja urk urk er det eneste man kan si! 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Du lager deg en rosa verden nå:-) I virkelighetens verden så kan det være slik jeg beskrev, det kan også være at tvillingene ikke visste om hverandre heller den gangen det skjedde. Slik at jenta la en plan og feide over dem etter tur, men kort tid i mellom. Da er det greit å ha vært først for å si det slik:-) Om jenta hadde rukket å dusje i mellom, kan jo være, men likevel vil det jo være igjen rester etter den første, hvis hun ikke brukte flaskekosten da, hehe. Men det kan også være slik at hun tente på å ha to rett etter hverandre og ikke nok med det, men at hun tente ekstra ved at det var tvillinger. Det kan også være at en av dem likte å gjøre jenta klar for neste mann og at denne likte å røre i sausen. Med andre ord er mulighetene mange..........urk, urk..... TOOOOO much information!!!! Uæh!!! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Du lager deg en rosa verden nå:-) I virkelighetens verden så kan det være slik jeg beskrev, det kan også være at tvillingene ikke visste om hverandre heller den gangen det skjedde. Slik at jenta la en plan og feide over dem etter tur, men kort tid i mellom. Da er det greit å ha vært først for å si det slik:-) Om jenta hadde rukket å dusje i mellom, kan jo være, men likevel vil det jo være igjen rester etter den første, hvis hun ikke brukte flaskekosten da, hehe. Men det kan også være slik at hun tente på å ha to rett etter hverandre og ikke nok med det, men at hun tente ekstra ved at det var tvillinger. Det kan også være at en av dem likte å gjøre jenta klar for neste mann og at denne likte å røre i sausen. Med andre ord er mulighetene mange..........urk, urk..... "røre i sausen" Æææsj for et udelikat uttrykk!! *tenke på noe annet!!* 0 Siter
mrxx Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 "røre i sausen" Æææsj for et udelikat uttrykk!! *tenke på noe annet!!* Hehe, men hva ville du ha sagt da? 0 Siter
mrxx Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 TOOOOO much information!!!! Uæh!!! Hehe, tja, det er jo bare livets realiteter. 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Skrevet 23. mai 2007 Hehe, men hva ville du ha sagt da? Man må bare lalle seg inn i en urealistisk tanke om hvordan det foregikk, ref tidligere innlegg fra emg:-) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Hehe, men hva ville du ha sagt da? Hehe, jeg gjør som morsan ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.