Gå til innhold

Førerkort klasse C1 vs. C

Anbefalte innlegg

Gjest Snodig mener jeg
Skrevet

Klasse C er for 7500kg og oppover mens C1 er for 3500-7500.

Det jeg lurer på er hvorfor de som har lappen på "tung lastebil" må ta C1 og ikke får det når de tar lappen på C.

Blir ikke det litt som å ikke få lov å kjøre moped når man har motorsykkellappen?, Det er jo lov

Fortsetter under...

Gjest Mor til Oliver
Skrevet

Man må ikke ta C1 førerkort hvis man har C.Har man C kan man kjøre hvor tung eller hvor lett lastebil man vil.Jeg har førerkort klasse C, men kan jo også kjøre lastebil under 7500 kg

Gjest Snodig mener jeg
Skrevet

Man må ikke ta C1 førerkort hvis man har C.Har man C kan man kjøre hvor tung eller hvor lett lastebil man vil.Jeg har førerkort klasse C, men kan jo også kjøre lastebil under 7500 kg

Ah, da må jeg ha misforstått. Takk for info, begynte virkelig å lure.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...