Gå til innhold

Apparat til å måle fettprosent

Anbefalte innlegg

Gjest Kvittering
Skrevet

Hei!

Jeg er ute etter et apparat som jeg kan bruke til å måle hvor mye fett jeg har på kroppen. Etter hva jeg forstår er det to metoder (som er tilgjengelige for private), en vekt som viser fettprosenten direkte, og en slags klype du kan bruke flere steder på kroppen, og regne ut prosenten ut i fra målene på klypen.

Jeg har ingen tro på disse vektene. Hvordan er det i det hele tatt mulig, for en VEKT til kanskje 300 kroner, å finne ut hvor mye fett du har på kroppen?

Klypene har jeg mer tro på.

Men jeg lurer på om det finnes andre tilgjengelige metoder/apparater?

Og hvor jeg eventuelt får tak i disse apparatene? Disse klypene har jeg f.eks. bare lest om, jeg har ikke sett noen butikker som selger de...

Takker for all hjelp!

Skrevet

Jeg har testet begge på treninga, og de viser veldig lik fettprosent på meg.

Gjest mallet
Skrevet

Begge deler fungerer på samme måte, sender svak strøm gjennom kroppen og måler motstanden. Totalresultatet bør bli det samme, men klypene vil selvsagt gi et mer nøyaktig svar om hvor på kroppen fettet ligger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...