petter smart Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 http://www.aftenposten.no/nyheter/dustoreverden/article1797784.ece Jeg trodde jeg hadde hørt det meste, men der tok jeg feil. Hvordan skal en løse dette problemet? Det blir jo feil å dele det på 2 da ingen skal måtte betale for andres barn. Men barnet er jo uskyldig og bør få nyte godt av bidraget. 0 Siter
petter smart Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Skrevet 22. mai 2007 Og hvorfor så jeg ikke innlegget 5 plasser nedenfor? Kan noen svare meg på det? 0 Siter
morsan Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Og hvorfor så jeg ikke innlegget 5 plasser nedenfor? Kan noen svare meg på det? Fordi du har glemt å ta på deg briller i dag? ;-) 0 Siter
petter smart Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Skrevet 22. mai 2007 Fordi du har glemt å ta på deg briller i dag? ;-) Det har du faktisk rett i. Har ikke på meg brillene i dag, men siden jeg er nærsynt skulle en tro at jeg kunne lese det som står på en PC-skjerm. Men der tok jeg altså feil. 0 Siter
morsan Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Det har du faktisk rett i. Har ikke på meg brillene i dag, men siden jeg er nærsynt skulle en tro at jeg kunne lese det som står på en PC-skjerm. Men der tok jeg altså feil. Fort gjort! De fleste av oss har vel opplevd å legge inn en tråd om noe som allerede er lagt inn her! ;-) Såpass tåler vi. 0 Siter
cec5 Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Hehe, for en problemstilling. Egentlig burde ingen av dem betale bidrag. Og mora burde forsørge ungen alene. Denne situasjonen er hennes feil. Tenk å ha seg med to brødre, og enda på samme dag! Skremmende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.