en liten undulat Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 får ikke ro før jeg vet hva denne sangen heter. den spilles på fri familie reklamen fra telenor, og inneholder noe som dette "I am sure there must be one houndred minutes in an hour, when worry is all i can do" 0 Siter
morsan Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Aner ikke, men vær klar over at mange reklamefilmer ikke benytter "ferdige sanger" som er utgitt med en bestemt artist, men at det lages noen sanglinjer som "høres ut" som om det er hentet fra en "vanlig poplåt", men så er det bare laget sepsielt for reklamen. 0 Siter
cathlin Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Jeg fant Baracuda - La De Da, men har ikke dobbeltsjekket det med lyrics. 0 Siter
Gjest Timiti Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Jeg fant Baracuda - La De Da, men har ikke dobbeltsjekket det med lyrics. Jeg kan ikke hjelpe trådstarter, men vet at det ikke er Baracuda med La de da. 0 Siter
cathlin Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Jeg kan ikke hjelpe trådstarter, men vet at det ikke er Baracuda med La de da. Min feil:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.