zenitra Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Er det noen som har god erfaring med å bytte ut hvitvin til damping av blåskjell der kraftet skal lages til suppe? 0 Siter
flowy Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Nei, det har jeg ikke, men har hørt at det skal funke med eplejuice. Hvorfor vil du erstatte vinen? 0 Siter
zenitra Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Skrevet 22. mai 2007 Nei, det har jeg ikke, men har hørt at det skal funke med eplejuice. Hvorfor vil du erstatte vinen? Fordi jeg ikke rekker polet! Skal ha klubb,og er igang med å forberede maten, da jeg har tusen andre ting som skal skje i dag. Og DA oppdager jeg at hvitvinen er drukket opp, så her må jeg tenke løsninger!!! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Rekker du en vanlig butikk, da? For da kan du kjøpe alkoholsvak hvitvin. Ellers kan eplejuice, hvitvinseddik og cider også brukes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.