Gjest Vet du hvor? Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne den? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Åpne google. Skriv inn "grace kelly" lyrics i søkefeltet. Trykk søk. ...og bingo! Du får godt over en million treff. 0 Siter
morsan Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Elementært, min kjære doktor Watson! ;-) Eller har De vært så lenge i Afghanistan at De ikke har hørt om "google"? ;-) Første treff på googling av "lyrics grace kelly mika" var følgende: http://www.completealbumlyrics.com/lyric/131207/Mika+-+Grace+Kelly.html 0 Siter
Gjest Vet du hvor? Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Elementært, min kjære doktor Watson! ;-) Eller har De vært så lenge i Afghanistan at De ikke har hørt om "google"? ;-) Første treff på googling av "lyrics grace kelly mika" var følgende: http://www.completealbumlyrics.com/lyric/131207/Mika+-+Grace+Kelly.html Tusen takk, mye lettere å spørre her ;0) 0 Siter
morsan Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Tusen takk, mye lettere å spørre her ;0) Nei, det tror jeg ikke alltid at det er! ;-) Googling er kjempelett og dessten både morsomt og lærerikt! :-) 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Spørsmålet er vel snarere hva du skal med den? Den må i alle fall egne seg utrolig dårlig til allsang.... Men morsomt kan det bli 0 Siter
Gjest Vet du hvor? Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Spørsmålet er vel snarere hva du skal med den? Den må i alle fall egne seg utrolig dårlig til allsang.... Men morsomt kan det bli He he. Det kan du jammen meg si. Prøver desperat å lære meg teksten selv, men ikke lett å henge med ;0) 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Spørsmålet er vel snarere hva du skal med den? Den må i alle fall egne seg utrolig dårlig til allsang.... Men morsomt kan det bli Man trenger vel ikke bare tekster for allsang, vel? ;-) Jeg synes det er topp når det følger med tekster til plater jeg har kjøpt, for da kan jeg synge med, eller i det minste lese teksten skikkelig slik at man ikke lurer på hva "slau-sju" betyr! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.