Gjest pusekatt-elsker Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Tenk på hvor mye bra arbeid de gjør. Har lyst å bidra selv. Jeg vurderer også å ta til eg en liten pus som ikke har et hjem. Men vet ikke hvor jeg henvender meg? Var ikke noe særlig i avisa. Ålesund-området. 0 Siter
soleil Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 http://www.dyrebeskyttelsen.no/ Klikk på lokalavdelinger så får du opp ditt område. 0 Siter
Moment Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 www.nettkatten.net, driver med omplassering og holder til i Ålesund. Ellers er det flere annonser i f eks Nytt i Uka, dersom du vil ta til deg en katt 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Gi beskjed hos dyrlegen! De må desverre ofte sette sprøyter å avlive kattene , små og store. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 I Molde-området er det forøvrig ei som driver med omplassering av katter; Kattens Vern heter dette. 0 Siter
Gjest pusekatt-elsker Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Gi beskjed hos dyrlegen! De må desverre ofte sette sprøyter å avlive kattene , små og store. Det river meg i hjertet når jeg leser at det er så mange eierløse, hjemløse katter rundt omkring. Dette er mye pga at katteiere ikke GIDDER å kastrere katta si. Det er direkte dyreplageri og en hankatt kan produsere maaange avkom i løpet av sitt liv. Har selv hatt en del hankatter utenfor her men hunkatten min er heldigvis kastrert. 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Det river meg i hjertet når jeg leser at det er så mange eierløse, hjemløse katter rundt omkring. Dette er mye pga at katteiere ikke GIDDER å kastrere katta si. Det er direkte dyreplageri og en hankatt kan produsere maaange avkom i løpet av sitt liv. Har selv hatt en del hankatter utenfor her men hunkatten min er heldigvis kastrert. Ja det er mye vondt å høre om dyr også, ikke bare mennesker. Så om man kan redde en katt hos dyrlegen så er jo det bra. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Følg med på oppslagstavla i butikken, i avisa osv. Dyrebeskyttelsen har også mange puser som trenger et nytt hjem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.