Gå til innhold

GUD - som jeg HATER medisiner!!

Gjest Medisiner er noe satans dritt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Antipsykotika. De har ødelagt stoffskfitet mitt. Påvist cyste i hypofysen. Alt gikk bare nedover etter at jeg begynte å bruke de. Har aldri vært psykotisk. Whats the point?? De har forringent min livskvalitet YTTERLIGERE og nå har jeg kontaktet pasientombudet. Dette skal jeg ha erstatning for. Punktum Finale.

Ha en ellers strålende kveld.

Gjest Heliuum
Skrevet

Det var vel en grunn til at du fikk medikamentet? Og om det ikke var grunn, fatter jeg ikke hvorfor du takket ja til dem.

Og noe erstatning kan du nok se langt etter. Folk blir jo nærmest drept på operasjonsbordet uten å få så mye som en krone i erstatning.

Skrevet

Det var vel en grunn til at du fikk medikamentet? Og om det ikke var grunn, fatter jeg ikke hvorfor du takket ja til dem.

Og noe erstatning kan du nok se langt etter. Folk blir jo nærmest drept på operasjonsbordet uten å få så mye som en krone i erstatning.

Leger mener alltid at det er en grunn, det er nettopp derfor de gir medisiner, skjønner du. Saken jeg nå forklarer, om du ikke har forstått det, gjelder feil-medisinering. Og det kan skje, og det skjer. Men en medisin mot psykose har jeg aldri hatt behov for. Jeg tror du ikke har peil på det du skriver, men bare er en surpomp som må få ut litt aggresjon. Good luck :-D

Skrevet

Leger mener alltid at det er en grunn, det er nettopp derfor de gir medisiner, skjønner du. Saken jeg nå forklarer, om du ikke har forstått det, gjelder feil-medisinering. Og det kan skje, og det skjer. Men en medisin mot psykose har jeg aldri hatt behov for. Jeg tror du ikke har peil på det du skriver, men bare er en surpomp som må få ut litt aggresjon. Good luck :-D

Hvem som er surpomp her kan godt diskuteres. Heliuum kom da med et helt OK svar.

Skrevet

Hvem som er surpomp her kan godt diskuteres. Heliuum kom da med et helt OK svar.

Å starte med å si at det var en grunn til at jeg fikk medisinene synes jeg ikke er å levne meg stor tillit som den personen som er hovedpersonen i dette. Skulle tro de fleste vet at mange leger skriver ut de utroligste medisiner. Noe som skjedde med meg (Les: fikk antipsyk, aldri vært psykotisk). Og da er det snakk om feil-medisinering. Ja, om det gjør meg til surpomp, så synes i alle fall jeg at ikke det er noe rart.

Gjest Heliuum
Skrevet

Å starte med å si at det var en grunn til at jeg fikk medisinene synes jeg ikke er å levne meg stor tillit som den personen som er hovedpersonen i dette. Skulle tro de fleste vet at mange leger skriver ut de utroligste medisiner. Noe som skjedde med meg (Les: fikk antipsyk, aldri vært psykotisk). Og da er det snakk om feil-medisinering. Ja, om det gjør meg til surpomp, så synes i alle fall jeg at ikke det er noe rart.

Men hvorfor tok du dem om du visste at du aldri hadde vært psykotisk? Om en lege skulle gi meg piller mot f.eks nervesmerter, hadde jeg jo aldri takket ja til dem med mindre jeg _hadde_ nervesmerter.

Men selvfølgelig, det må da være litt deilig å kunne fraskrive seg selv alt ansvar og i tillegg kreve penger for det.

Gjest tvangsmedisinert
Skrevet

Men hvorfor tok du dem om du visste at du aldri hadde vært psykotisk? Om en lege skulle gi meg piller mot f.eks nervesmerter, hadde jeg jo aldri takket ja til dem med mindre jeg _hadde_ nervesmerter.

Men selvfølgelig, det må da være litt deilig å kunne fraskrive seg selv alt ansvar og i tillegg kreve penger for det.

selv vil jeg bare si at jeg ble faktisk tvunget til medisin-bruk,tvangsinnlagt hvis ikke...jevlig sjekk av verdiene i blodet.legen er nå sispandert pga feilbehansdling!

Skrevet

Legen mente at de kunne hjelpe. Det var jo så klart derfor han skrev de ut til meg :-) hadde jeg visst da at dette ikke ville hjelpe meg, heller tvert om, så hadde jeg selvsagt aldri tatt dem. Men vet man det på forhånd? Og som pasient kan man heller aldri helt vite bivirkninger, er ikke alle som står oppført i katalogen.

Så du mener at jeg kan selv skyldes for problemene jeg har fått i forbindelse med medisiner jeg har tatt? Jaja. Kanskje jeg ikke er som deg da. Jeg er ganske naiv og tror at medisner legen skriver ut til meg vil hjelpe meg, ikke motsatt....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...