Gjest blank på det Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Har så vidt hørt om nettsiden delicious, men aner ikke hva det er! Er visst ganske "in" nå eller..? Kan noen forklare på en letttfattelig måte? 0 Siter
soleil Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Nydelig/deilig. Helst et uttrykk om mat. Kan også brukes ironisk: "Nå var du delicious, du". 0 Siter
birdie Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Det er et sted å samle bokmerkene sine, slik at andre kan se dem og evt. legge dem til sine egne bokmerker. Så kan du skaffe deg nye venner basert på deres felles interesser etc etc - med andre ord et social networking nettsted på linje med mange andre, om enn ikke fullt så avansert som f.eks. Facebook eller MySpace i forhold til profiler. 0 Siter
Gjest blank på det Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Nydelig/deilig. Helst et uttrykk om mat. Kan også brukes ironisk: "Nå var du delicious, du". takker for svaret, selv om det ikke var det jeg var ute etter;) 0 Siter
Gjest blank på det Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Det er et sted å samle bokmerkene sine, slik at andre kan se dem og evt. legge dem til sine egne bokmerker. Så kan du skaffe deg nye venner basert på deres felles interesser etc etc - med andre ord et social networking nettsted på linje med mange andre, om enn ikke fullt så avansert som f.eks. Facebook eller MySpace i forhold til profiler. takk for svar. er det enkelt å bruke..? er det nyttig synes du..? 0 Siter
birdie Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 takk for svar. er det enkelt å bruke..? er det nyttig synes du..? Jeg bruker det ikke, så det kan jeg ikke svare på - men ut fra populariteten så burde det være enkelt i bruk. Mange bruker det som en kilde til å finne nye og nyttige nettsteder, nesten som et alternativ til en søkemotor. Det blir litt mer av typen "lurer på hva som er interessant/populært for tida innen [sett-inn-tema-her]", i stedet for målrettet leting etter ett bestemt nettsted, om du skjønner. 0 Siter
soleil Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 takker for svaret, selv om det ikke var det jeg var ute etter;) Hehe, leste spørsmålet helt feil ser jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.