Gå til innhold

Strømregning

Anbefalte innlegg

Gjest Happiness
Skrevet

Dere som bor i leilighet. Hva betaler dere for 2 mnds strøm? Sånn cirka. Har aldri bodd alene før og lurer på forbruket mitt i forhold til andre.

Skrevet

Spørs jo på en del faktorer. Om det feks er noen på alle kanter av leiligheten, størrelsen på leiligheten, hvor bra isolert det er osv.

Hva med å undersøke med strømselskapet? De kan sikkert gi deg en pekepinn om du opplyser om adressen og bolignr ved å regne ut i fra tidligere forbruk.

Gjest Timiti
Skrevet

90 kv. i Oslo: Ca. 800 i strøm og rundt 1000 i nettleie annenhver mnd. Altså 1800 på 2 mnd. Har gratis varmtvann,

Gjest Happiness
Skrevet

90 kv. i Oslo: Ca. 800 i strøm og rundt 1000 i nettleie annenhver mnd. Altså 1800 på 2 mnd. Har gratis varmtvann,

Takk. Det blir vel omtrent mitt forbruk. Min leilighet er på 80 kvadrat. Fikk 1500 i strømregning. Varmtvann er ikke inkludert.

Sokkelleilighet, ganske nytt bolighus.Varme fra golvet.

Gjest anna72
Skrevet

GRATIS varmtvann? Hvordan får du til det.

Det er vel inkludert i husleie vil jeg tro? Og da er det vel ikke gratis akkurat?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...