Gå til innhold

Drapslyst

Anbefalte innlegg

Gjest Provokasjon
Skrevet

Det er en person som provoserer meg så voldsomt at jeg kunne tenke meg å drepe han.

Gjest gomle
Skrevet

Da får du jobbe litt med deg selv. Ingen er så provoserende at de bør drepes, så du får nok tenke over hva problemet ditt er når du lar det provosere så lett.

Skrevet

Det er vel ikke uvanlig. Poenget er å ikke gjøre noe med lysten.

Skrevet

Det er mye vi har lyst til, men de fleste har sperrer så de ikke utfører det de har lyst til.

De aller fleste av oss kom garantert til å drepe i en gitt situasjon, men for de aller fleste så skal det mye til heldigvis.

Gjest yousee
Skrevet

Det er du som LAR deg provosere. Altså problemet ligger hos DEG, og du må gjøre noe med deg selv - ikke den andre.

petter smart
Skrevet

Det er du som LAR deg provosere. Altså problemet ligger hos DEG, og du må gjøre noe med deg selv - ikke den andre.

Det blir noe meningsløst å legge alt ansvar på den som lar seg provosere.

Dersom man lar seg provosere over urett, mobbing osv. er det da en selv om har et problem og må gjøre noe med seg selv?

Mange provoserer andre på en måte som gjør at de selv burde endret seg.

Men det er selvfølgelig ingen løsning å drepe dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...