Gå til innhold

Veldig pinlig!

Anbefalte innlegg

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Jeg har alltid forsøkt å være hyggelig og snill med dem jeg vet har det vanskelig og strever med ensomhet.

Jeg har besøkt eldre mennesker og sittet i noen timer og pratet, gått i kaffebesøk om søndager hvis jeg har blitt innvitert av noen jeg vet sitter fryktelig mye alene.

Nå har jeg begynt å hjelpe en eldre mann på 72 med vasking i leiligheten, samt sittet noen timer og drukket kaffe over en koselig prat. Han bor alene, er bitter pga fortiden, og har dårlig kontakt med sine barn.

Jeg syntes synd på han.

Jeg traff han på dagligvaren og vi kom i prat, hvorpå han nevner at han trenger litt hjelp til rengjøring.

Jeg tilbød meg å hjelpe.

Nå har jeg vært og vasket 4 ganger (på 6 mnd) hos han.

Saken nå er at han flørter voldsomt, vil ha meg med på hyttetur, Danmarksbåten og båtturer her i distriktet. Når jeg er hos han kniper han meg både her og der. 2 ganger nå har han tatt et krafttak rundt hodet mitt og kysset meg på kinnet.

Dette liker jeg overhodet ikke, og føler nå at hele "misjonen" tar en feil retning. Det er direkte pinlig for meg. Han snakker om temaer mann/kvinne/sex osv osv osv.

Jeg forklarte han nå siste gangen at grunnen for at jeg hjelper han og besøker han, er fordi jeg vet han er mye alene og fordi jeg vil glede han, ingenting annet.

Uff, nei det er ikke lett dette. Jeg må nok kanskje bare slutte å gå dit. Og da sitter han atter ensom. Så synd at han ødelegger for seg selv.

Skrevet

Hehe, skjønner jo at du ikke liker dette, men på en annen side så er det kanskje ikke så rart at han reagerer slik heller.

Han er ensom og ser ei ung flott jente som svinser rundt han og som er hjelpsom og koselig. Det er ikke så veldig rart at det oppstår litt drømmer og lengsler i hode hans.

Jeg forstår han godt og ikke minst så forstår jeg deg godt. Du har ikke annet å gjøre enn å si klart i fra og gir han seg ikke så får du heller trekke deg unna.

Gjest Jente31
Skrevet

Si klart i fra til han, at dette ønsker du ikke. Om han ikke respekterer det, må han ta konsekvensen av det, og miste deg. Synes forøvrig mrxx har noen gode poeng.

Gjest Klovnefisk1
Skrevet

Jeg hadde aldri gått dit igjen. Hvis du synes du skylder ham en forklaring, ring eller skriv til ham og si at hans tilnærmelser er fullstendig uakseptable, og at han gikk langt over streken.

Du er altfor dumsnill hvis du fortsetter å hjelpe denne mannen. Hadde han vært 98 år og senil hadde jeg kanskje oversett det (men ikke vært alene med ham), men dette er en mann på 72 år som faktisk er i stand til å gripe tak i deg og kysse deg mot din vilje. Klyping, holding og sexsnakk skal du ikke akseptere.

Synd for ham.

Skrevet

Du må si klart fra at dette aksepterer du ikke. Respekterer han ikke det, får du kutte kontakten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...