Gå til innhold

Liker du å gå ut på byen?

Anbefalte innlegg

Gjest løvetann-piken
Skrevet

En venninne vil ha meg med på fredag, men jeg er for tiden mest glad i å slappe av hjemme.

Skrevet

Jeg er som deg, liker ikke å gå på byen. Om man er en større gruppe, så er det greit.

Skrevet

Det er sånn opp og ned. Av og til er det morsomt å gå på byen, andre ganger er det best hjemme i sofakroken. Har en samboer som er litt sjalu, slik at de få gangene jeg går ut på byen blir han litt småsur. Dette gjør slik at jeg begrenser meg veldig med utegåing også. Jeg er sosial, og skulle nok vært litt mere innimellom hadde jeg fått valgt.

petter smart
Skrevet

Det er sånn opp og ned. Av og til er det morsomt å gå på byen, andre ganger er det best hjemme i sofakroken. Har en samboer som er litt sjalu, slik at de få gangene jeg går ut på byen blir han litt småsur. Dette gjør slik at jeg begrenser meg veldig med utegåing også. Jeg er sosial, og skulle nok vært litt mere innimellom hadde jeg fått valgt.

Vil ikke samboeren din være med ut, eller blir han ikke invitert med?

Dersom du hele tiden vil dra ut med venninner og la han sitte igjen hjemme alene forstår jeg godt at han ikke liker det.

Dersom han får tilbudet om å være med, men takker nei, får han finne seg i at du drar ut alene noen ganger.

Skrevet

Vil ikke samboeren din være med ut, eller blir han ikke invitert med?

Dersom du hele tiden vil dra ut med venninner og la han sitte igjen hjemme alene forstår jeg godt at han ikke liker det.

Dersom han får tilbudet om å være med, men takker nei, får han finne seg i at du drar ut alene noen ganger.

Joda samboeren min kan godt være med ut på byen. Problemet er at han er av den sjalu typen. Drikker han alkohol blir han også mye verre, sier mye stygt som jeg overhodet ikke fortjener. Skulle så gjerne ønske at vi to kunne gå i lag, men etter årelange nedturer på området ønsker jeg av og til gå uten han, de få gangene jeg går ut.

Skrevet

Om solen er varm,så er det jo hærlig.

Med drinker i din barm så blir du snart ærlig.

Da har du det topp på et utested, og mange du kan prate med.

Når solen går ned bak et fjell, så springer du etter Kjell (?)

Og da kan det meste skje, selv på et utested.

Vanvittig! Sorry, jeg vaser i dag. Jeg synes det er gøy å ut, men gleden ville nok ikke vært like stor om det skjedde hver fredag. Det å ta en utepils er koselig, men må være sol da!

Skrevet

En sjelden gang liker jeg det, men som oftest er jeg fornøyd med sofaen.

Skrevet

Ja jeg liker det.. syns det er gøy jeg :)

Skrevet

Jeg synes det er pyton å gå "ut på byen". Kan gjerne gå ut og spise med kjæresten og sånt, men å gå ut for å danse og drikke er overhode ikke noe for meg. Føler meg bare fullstendig utilpass og dum. Derfor gjør jeg det ikke heller.

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, jeg liker å gå på byen, får abstinenser om det blir for lenge mellom hver gang.

Men det bør være sammen med noen jeg liker, og som jeg samtidig får pratet hyggelig med. Gidder ikke gå på byen med hvem som helst, så nøden er jeg ikke.

Gjest Angel in trust
Skrevet

Om solen er varm,så er det jo hærlig.

Med drinker i din barm så blir du snart ærlig.

Da har du det topp på et utested, og mange du kan prate med.

Når solen går ned bak et fjell, så springer du etter Kjell (?)

Og da kan det meste skje, selv på et utested.

Vanvittig! Sorry, jeg vaser i dag. Jeg synes det er gøy å ut, men gleden ville nok ikke vært like stor om det skjedde hver fredag. Det å ta en utepils er koselig, men må være sol da!

Så flink du er til å rime!!! :-) Koselig dikt! :-)

Jeg er ikke så mye ute som før men liker å gå ut en gang i blandt..

Mest morsomt er det når man går ut med en morsom jentegjeng.:-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg har et vagt minne av at jeg liker det skikkelig godt....

Skrevet

Jeg foretrekker hjemmefester eller uterestauranter. Av en eller annen grunn blir jeg syk dagen derpå av utelivet. Jeg liker ikke å snakke med for høy musikk.

Jeg er ute på livet ca 1 gang pr år, og det holder lenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...