Gå til innhold

Spå om fremtiden

Gjest livet byr på spørmsål

Anbefalte innlegg

Gjest livet byr på spørmsål
Skrevet

Har snakket med flere spåkyndige personer. Så langt har det meste stemt. Alle har vært enige om at jeg møter kjærligheten i nærmeste fremtid, og jeg har en del beskrivelser. Nå er jeg forelsket i en og det meste stemmer. Jeg tør ikke tro på slike spådommer, og har sett på dette som moro og tidsfordriv (jeg har ikke betalt noe særlig).

Hva tenker dere? Kommer han til å bli forelsket i meg og bli min store kjærlighet:) :)

Gjest D*lilith
Skrevet

Har tro på sånt jeg,så han blir sikkert din store kjærlighet ;)

Skrevet

Det er vanskelig å spå, særlig om fremtiden;-)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Er du litt aktiv og tydelig viser at du er interessert kan det fort ende med forelskelse. Om det er din store kjærlighet er en annen sak... :o)

Skrevet

Mitt råd er å ikke tenke så mye på det. Er det meningen dere skal bli sammen, så blir dere det uavhengig av hva noen har spådd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...