Gjest livet byr på spørmsål Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Har snakket med flere spåkyndige personer. Så langt har det meste stemt. Alle har vært enige om at jeg møter kjærligheten i nærmeste fremtid, og jeg har en del beskrivelser. Nå er jeg forelsket i en og det meste stemmer. Jeg tør ikke tro på slike spådommer, og har sett på dette som moro og tidsfordriv (jeg har ikke betalt noe særlig). Hva tenker dere? Kommer han til å bli forelsket i meg og bli min store kjærlighet:) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Har tro på sånt jeg,så han blir sikkert din store kjærlighet 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Det er vanskelig å spå, særlig om fremtiden;-) 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Er du litt aktiv og tydelig viser at du er interessert kan det fort ende med forelskelse. Om det er din store kjærlighet er en annen sak... ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Mitt råd er å ikke tenke så mye på det. Er det meningen dere skal bli sammen, så blir dere det uavhengig av hva noen har spådd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.