Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det går an å kjøpe bergansjakker på nettet et sted? Det er en softshelljakke jeg er på jakt etter. Men det er jo så utplukket i alle butikker så er vel ikke håp... :)

Skrevet

Takk for tips. :) Den der jakt og villmark har jeg prøvd å ta kontakt med før, men fikk aldri svar på en mail jeg sendte... Har du handlet med de? Kanskje jeg skal gjøre et nytt forsøk.

Den andre siden hadde ikke jakken jeg leter etter.

:)

Nei, jeg har ikke handlet der. Jeg bare gjorde et raskt google-søk.

Kanskje du finner noen forhandlere her:

http://www.bergans.no

Gjest hibbi
Skrevet

Du kan ta kontakt med Bergans fra sidene deres og spørre hvor du kan få tak i jakka. (under Kontakt oss ) Har gjort dette selv og de var svært behjelplige. Tror jeg fikk svar 1-2 dager etter om hvilken butikk som hadde jakka på lager. Ringte da dit og fikk de til og sende den til min nærmeste sportsbutikk. (du kan vel og få den direkte i posten) Enkelt og greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...