Gå til innhold

Profesjonell hjelp: Seriøste psykiske-/narkoproblemer

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym venn

Vet ikke om dette er rett forum, men prøver...

Ei jente jeg er blitt kjent med på Internett åpnet seg for meg i dag. Hun har seriøse problemer med narkogjeld og folk som er ute etter henne pga dette! Jeg visste ikke at hun drev med slikt en gang. Hun sier at hun er i to forskjellige miljøer, og ingen av de "vanlige" vennene hennes eller noen andre vet at hun driver med dette. Hun sa hun hadde brukt både hasj og ecstacy. Hun satt og gråt og var lei seg og sa at hun enten skulle ta livet av seg eller så ble hun tatt av de som hun skylte penger. Jeg fortalte henne at hun jo må få hjelp, og spurte om jeg ikke skulle snakke med ei venninne av henne, som jeg har tlfnr til, men det ville hun ikke, for hun tror hun kan tie problemene sine ihjel, vil ikke at noen skal få vite om det, og tror at det eneste som kan løse problemene hennes enten er masse penger eller selvmord. Hun er bare 15 år tror jeg.

Er på nippet til å ringe henne jeg tror er den beste venninna hennes, men hun vil ikke at jeg skal det, for da kommer hele skolen til å få vite det osv. Hva skal jeg gjøre? Jeg er rådvill... Og dette er jo svært alvorlig :(

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...