Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!..

Jeg bare lurte...

Jeg har nå fortalt ine på dette forumet sikkert hele livshistorien min og jeg maser og maser om spørsmål og brevet blir 10 meter langt, men jeg har sittet og tenkt de siste dagene...

Siden jeg bruker avføringsmiddel for jeg klarer ikke å holde meg...så lurte jeg på:

er jeg anorektiker, bumlimiker eller bare en som er rett og slett spiseforstyrrelses-wannabe??

Jeg har diabetes og noen har spørt om jeg har møter med legen min regelmessig...det har jeg ikke for han er i Bergen og jeg bor i Odda..

jeg håper noen kan svare meg på dette....

koz og klemz..lykke til alle der ute...:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27736-hva-er-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære susi2! Vi ser misbruk av avføringsmidler både hos anorektikere og bulimikere. Det å ha sukkersyke er en kronisk sykdom som må følges opp ved regelmessige legebesøk, pga fare for alvorlige senskader ved dårlig innstilt diabetes. Jeg vil råde deg til å få kontakt med en lege i Odda (hvor er din fastlege?) som kan følge opp din sukkersyke og at du også kan åpne opp for at du i tillegg sliter med sf.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27736-hva-er-jeg/#findComment-112889
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...