Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Hei. Jeg hadde ikke noe mulighet i går. Så kanskje får vi tid litt igjen denne helgen? Ble en veldig sen kveld i går. Bare svar på denne når det er greit da;)

Skrevet

Takk for praten i går, nå er det junior grand prix og lottotrekning. Så her sitter vi, to forventningsfulle sjeler :) hehe

Gjest Jeg er her ikke ofte lenger.
Skrevet

Takk for praten i går, nå er det junior grand prix og lottotrekning. Så her sitter vi, to forventningsfulle sjeler :) hehe

Håper vi kan snakke videre i dag. Det hadde vært koselig.

• 3 uker senere...
Gjest Tacomix
Skrevet

Hei!

Hvordan går det? Vi må snakke sammen snart igjen, jeg savner det.

Gjest Du vet at det er meg
Skrevet

Jeg venter fortsatt jeg

Skrevet

Jeg venter fortsatt jeg

hei på deg. Jeg glemte å svare deg! Jeg er såvidt innom her igjen. Skal på rockekonsert :) Ja i kveld skal han spille litt, du vet... to sanger skal han ta. Gleder meg masse. Jeg regner med at jeg kommer innpå litt senere i kveld, eller i allefall i morgen ;) Ha det godt så lenge da! :)

Skrevet

hei på deg. Jeg glemte å svare deg! Jeg er såvidt innom her igjen. Skal på rockekonsert :) Ja i kveld skal han spille litt, du vet... to sanger skal han ta. Gleder meg masse. Jeg regner med at jeg kommer innpå litt senere i kveld, eller i allefall i morgen ;) Ha det godt så lenge da! :)

Takk for svaret. Da må du ha en fin kveld. Ja, kom hvertfall på i morgen. Jeg har noe å fortelle;)

Skrevet

Takk for svaret. Da må du ha en fin kveld. Ja, kom hvertfall på i morgen. Jeg har noe å fortelle;)

iiiik ;) gleder meg. Jeg får hive meg rundt her å bli ferdig. snakkes!

Skrevet

iiiik ;) gleder meg. Jeg får hive meg rundt her å bli ferdig. snakkes!

Jeg håper virkelig at vi kan snakke litt sammen i dag:) Du må også logge inn altså. Alle steder i dag;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...